FTE Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Kule bilder, StigJ og Henrik! Ja, den går jo bra denne bilen, trodde jeg skulle få mer feste enn jeg gjorde faktisk, spant på både første og andre gir hver gang under drag. Det og at E46 M3en kjørte med R-hjul, gjorde at jeg tapte tredje runde. Dragrace er egentlig jævlig artig synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Artig å prøve litt forskjellig... Du har jo for vane å eie nydelige biler så tror ikke det blir vondt å hvile øynene på nestemann uansett! Den gamle gule Audien din, kan det stemme at den går på Strømmen? Ser den i såfall titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Hehe, har jo hatt mye artig ja. Den S4en solgte jeg til vestlandet, men alltids mulig at den har havnet her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 vet du har sett det. Men følte du trengte et bilde til i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Har sett det ja Bildet er jo blitt smått populært og det er ikke så rart, skikkelig blinkskudd det der Det er når jeg ser disse fete bildene av bilen at jeg ikke har lyst til å selge Men hus er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Har sett det ja Bildet er jo blitt smått populært og det er ikke så rart, skikkelig blinkskudd det der Det er når jeg ser disse fete bildene av bilen at jeg ikke har lyst til å selge Men hus er dyrt. Bil er gøy! hus er bare dyrt #YOLO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Mer enn nok tid til å være kjedelig når du er gammel. Og død!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Montro om det har skjedd noe med RS i det siste? Kjøper seg m5, begynner å komme med slogans jeg er helt enig i, når kommer det sorte nyrer på m5'n sier nå jeg? Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Haha, mulig det er kjedelig med hus, men diggere enn leilighet Og savner stoor garasje..mmm. Låner dette bildet fra E30-meet bildetråden, tatt av Henrik... Synes det ble jævlig kult! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Er ikke kult med stor garasje når det ikke står noe inni den vettu Frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Lol, bare ventet på en kommentar på akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Lol, bare ventet på en kommentar på akkurat det mohahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Nydelig bil du skal selge! Såg den på E30meet Sko nesten handla den sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Nydelig bil du skal selge! Såg den på E30meet Sko nesten handla den sjøl Takk for det, bare å slå til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Artig å prøve litt forskjellig... Du har jo for vane å eie nydelige biler så tror ikke det blir vondt å hvile øynene på nestemann uansett! Den gamle gule Audien din, kan det stemme at den går på Strømmen? Ser den i såfall titt og ofte. Den avant'n uten takrails og svarte felger? han jobber på bilverkstedet der tror jeg =) S4 bygd om til RS4 motor og driv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå