FTE Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hmm, ja. Men min sto i garasjen på kvelden, ingenting som kunne "forstyrret" den. Noen ganger kan den stå i flere dager uten at noe skjer, andre ganger går den bare noen minutter etter at jeg har låst den. Veldig uheldig hvis jeg setter den fra meg noen timer og ikke er hjemme. Tør jo ikke låse den nesten. Nå står den i låst garasje og med rattstang over rattet, så da tør jeg la den stå åpen. Vil jo helst få fikset dette. Tenker kanskje at det kan være en føler i døra eller noe som kødder? At den tror at en dør åpnes? Regner med det er følere i alle dører og bagasjeluke, samt panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 ååh, sikle sikle.. gratulerer (?) med salg av e30 og gratulerer så mye med M5!! lucky må få hørt lyden i den engang iforhold til min, jeg syntes min høres ok ut, så lurer på hvordan denne er!.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 ååh, sikle sikle.. gratulerer (?) med salg av e30 og gratulerer så mye med M5!! lucky må få hørt lyden i den engang iforhold til min, jeg syntes min høres ok ut, så lurer på hvordan denne er!.. hehe Takker Har du E39 M5 du også? Ja, lyden er legendarisk, spesielt ved kaldstart, da står turtallet litt høyere enn ved varm motor Herlig brummelyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 nei, har e34 alpina 4.0L.. så er alpina eksos, derfor jeg lurer litt var ikke noe fan av v8 sånn generelt, helt til jeg kjøpte e34`n.. er så deilig og kjøre og ikke minst lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 nei, har e34 alpina 4.0L.. så er alpina eksos, derfor jeg lurer litt var ikke noe fan av v8 sånn generelt, helt til jeg kjøpte e34`n.. er så deilig og kjøre og ikke minst lyden! +1 Digg lyd i din og sikkert da. Sitter Supersprint bakpotter på min i tillegg, så blir litt ekstra lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 til og være så mye potter under så er det ganske bra lyd ja, men ikke noe typisk v8 lyd sånn egentlig, det er litt greit flere som tror det er 6èr og ikke 8èr under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nok en gang gratulerer med ny herlig vogn! Skal bli morsomt å se hva du tryller frem på denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kom over denne: Noen som har hatt dette problemet og fikset/byttet panserføleren? Edit: Takker, kommer nok litt updates på bilen nærmere våren vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 fin bil ja:) skal vel kvitte deg med cromen på siderutene? kw3 er bra alternativ til senk ja meget bra det settet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har du kw3 jakobm5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg har vell 2 jeg men har hatt d før på en anen bil;) bare et tips trykker du 2 ganger på låseknappen deaktiverer du alarmen men bilen er låst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har du kw3 jakobm5? Eller er d 3? No ble i usikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 fin bil ja:) skal vel kvitte deg med cromen på siderutene? kw3 er bra alternativ til senk ja meget bra det settet;) Takk Cromen tror jeg faktisk skal få sitte, men det ser jeg når jeg får på nye hjul til våren. Hvis de passer med polert kant, blir de sittende Jeg har vell 2 jeg men har hatt d før på en anen bil;) bare et tips trykker du 2 ganger på låseknappen deaktiverer du alarmen men bilen er låst:) Aha, bra tips. Tror jeg skal prøve å koble fra panserføleren først, så får vi se om det er den som tuller. Men uansett et bra tips, da kan jeg iallefall låse den uten å være redd for at bilen plutselig uler over hele nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Igår var jeg å kjørte på motorveien og plutselig kutter alt lys på bilen og motoren kutter i 1/3 sekund. Så gikk den normalt igjen. Skjedde to ganger. Når strømmen kom tilbake, lyste noen varsellamper, også slukket de igjen. Etter det var den normal. Istad fikk jeg samme problem med bilen. Skulle starte, og det gjorde den også. Men 10 sek etterpå stoppet den plutselig, og alt lys ble borte, både innvendig og utvendig. Skjedde ingenting når jeg vred om nøkkelen, akkurat som om batteriet var frakoblet. Prøvde et par ganger å vri om nøkkelen og plutselig hadde jeg strøm igjen. Da starten den opp med en gang. Hva i*** skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Høres ut som en hovedsikring på + pol fra batteri eller dårlig kontakt på hovedleder enten + eller - pol. Hadde samme problem på en e34 jeg hadde og der var det irra i tilkoplingspunktene på hoved + lederen til sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå