Henrik... Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 så du ikke at gull senter satt som et skudd mot rødt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det blir så normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 bedre med normalt som sitter strøkent, enn noe som skiller seg ut, men ikke kler bilen ikke lett å kombinere med rødt dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hvit perlemor med polert kant og grønne skruer Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Takk for forslag og er forsåvidt enig med de fleste, er mye som er tøft! Men er litt stuck med tanken på svart, skifter sikkert mening 20 ganger før noe blir gjort Rød bil og svarte felger er jo safe, bevis: M3'n til Zun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Skulle hatt noen TSW/Rota felger eller noe lignende du vettu, det hadde kledd sort. Banebil-stil. Som også kler utseendet til en M3, som på bildet over. Men BBS felger bør liksom synes mer, ikke være så dystert og "spennende", og litt bortgjemt. De burde få skinne, synes jeg, og er enig med de som mener at de blir bortgjemt i sort. Men hvem vet, med e34 innpress, din senk og riktig dekkdim kan det jo bli utrolig stilig og Og du vil ende opp med noe "ingen" andre har. Alle har jo enten blankpolerte eller knæsje felger i dag, evt en kombinasjon av begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 fins ikke noe kjipere enn svarte felger. blir helt borte på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Men dumt ble det jo ikke.. Lekte meg litt i Photoshop: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Sorry, men jeg klarer ikke sorte felger, jeg synes ikke det der ble pent, ser ut som du kjører rundt på stålfelg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Enig med zhillen.. Felgene blir jo helt borte når di er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 hva med å stickerbombe senter også chrome kant ? eller motsatt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hei hei hei, det er mitt prosjekt pengu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 vis du ikkje ska polere noe... hadde eg heller lakka dem hvite... rødt å hvit går bra i hop. å som extra bonus så ser folk at det står felger på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Takk for forslag og er forsåvidt enig med de fleste, er mye som er tøft! Men er litt stuck med tanken på svart, skifter sikkert mening 20 ganger før noe blir gjort Rød bil og svarte felger er jo safe, bevis: M3'n til Zun [ Bilde ] Gamle ken roger sin, mye måtte han gi for den der?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 UPDATE! Felgene er splittet og ikke en eneste bolt er bøyd, så er fornøyd med det! Tønne og senter er sendt til blåsing og pulverlakk, og gjett åssen farge det blir!? Jo... svart på svart, blank svart tønne og matt senter Siden det er så mange som "hater" på den kombinasjonen måtte jeg prøve det, så får vi se når de er ferdige og kommer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå