///MoePower Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 This thread is worthless without pics! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Var geita med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Bilder kommer snart, og geita var med ja. Han er rå! Lo så jeg gråt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Angelholm har jeg også vært, men den gang var det februar og jeg holdt på å fryse i hjel på den fantastiske Klitterbyen Camping ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Angelholm har jeg også vært, men den gang var det februar og jeg holdt på å fryse i hjel på den fantastiske Klitterbyen Camping ! Stemmer Fin by det! Btw, gratulerer med kommende familieforøkelse og ny bil. Den fineste svenske byen jeg har vært i er Helsingborg, der vi gikk av toget! Kystby med flott arkitektur osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Biiiiildeeeeeeer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Tar litt tid og komme seg etter en overnatting i Angelholm. (Snakker av erfaring ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Biiiiildeeeeeeer!!! Fikk disse to tilsendt av kompisen. Er fra inntollinga. Helt original, og trenger litt TLC, så ikke mest spennende foreløpig. Men blir forhåpentligvis grom etter hvert Her er 02'n til en i Fartverket, griiiiiserå!!! Team Bonnmeck i kundebil: 325i turbo e85, 400+hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Å i helvette for.en bil! Jeg er misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reihenmotor Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Fytti helvete for et interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Ai ai! Liker det jeg ser! misunnelig. Selge? ...men dette er jo en executive, ikke highline som du nevnte på siden før *pirke, pirke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Nydelig interiør. Blir go vogna og cruse i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Takk guttebasser! Ja, er en fantastisk cruiser med et bra interiør. Elsker disse bilene! Etter litt research er det utvilsomt en Executive, som du påpekte Ludvig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Jeg gledet meg til sommerferien, for da skulle jeg jobbe på bilene, men det skjedde ikke. Søskenbarnet til moren min døde brått helt i begynnelsen, og jeg har vært to måneder utenlands for å passe kåken der som han passet på for oss. Eneste som er gjort er montert 044-bensinpumpa og ny slange på Sierra turboen, men BTR viste seg også å være defekt. Imidlertid rullet det også inn en ny bil inn i samlingen for et par dager siden. Siden savnet av Mercedes ble stort etter ett år uten. Har hatt lyst på en v8-bil, så da ble det å kombinere MB og v8 Kom over en 126 jeg likte, og det ble et raskt og spontant kjøp. Angrer IKKE! Har ingen store planer annet enn å senke den mer i rumpa etter hvert, og bygge en eksos som ikke kveler all lyden. Tilstanden er relativt bra i mine øyne, litt småtteri er det naturligvis på en 85 modell: 500 SEC C126 med svart skinn, el-stoler/belter b.la + Azev A 8,5 og 10x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå