Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angelholm har jeg også vært, men den gang var det februar og jeg holdt på å fryse i hjel på den fantastiske Klitterbyen Camping :P!

Skrevet
Angelholm har jeg også vært, men den gang var det februar og jeg holdt på å fryse i hjel på den fantastiske Klitterbyen Camping :P!

Stemmer :) Fin by det! Btw, gratulerer med kommende familieforøkelse og ny bil.

Den fineste svenske byen jeg har vært i er Helsingborg, der vi gikk av toget! Kystby med flott arkitektur osv. :)

Skrevet
Biiiiildeeeeeeer!!!

Fikk disse to tilsendt av kompisen. Er fra inntollinga. Helt original, og trenger litt TLC, så ikke mest spennende foreløpig. Men blir forhåpentligvis grom etter hvert :twisted:

soawthtzsimlhf5nm1wu.jpg

3p0mzfjdtq0uxrlzwchm.jpg

Her er 02'n til en i Fartverket, griiiiiserå!!!

quv7v1wiov8gqd6mj77q.jpg

30e30hwerpb3buxp1aqy.jpg

Team Bonnmeck i kundebil: 325i turbo e85, 400+hk

r4prjj6201swjg6ayevn.jpg

Skrevet

Takk guttebasser! Ja, er en fantastisk cruiser med et bra interiør. Elsker disse bilene! Etter litt research er det utvilsomt en Executive, som du påpekte Ludvig:)

• 2 months later...
Skrevet

Jeg gledet meg til sommerferien, for da skulle jeg jobbe på bilene, men det skjedde ikke. Søskenbarnet til moren min døde brått helt i begynnelsen, og jeg har vært to måneder utenlands for å passe kåken der som han passet på for oss. Eneste som er gjort er montert 044-bensinpumpa og ny slange på Sierra turboen, men BTR viste seg også å være defekt. :roll:

Imidlertid rullet det også inn en ny bil inn i samlingen for et par dager siden. Siden savnet av Mercedes ble stort etter ett år uten. Har hatt lyst på en v8-bil, så da ble det å kombinere MB og v8 8) Kom over en 126 jeg likte, og det ble et raskt og spontant kjøp.

Angrer IKKE! Har ingen store planer annet enn å senke den mer i rumpa etter hvert, og bygge en eksos som ikke kveler all lyden. Tilstanden er relativt bra i mine øyne, litt småtteri er det naturligvis på en 85 modell:

500 SEC C126 med svart skinn, el-stoler/belter b.la + Azev A 8,5 og 10x17 :)

k5nnbm5gxdjldmcsy5h7.jpg

igbnb01n3oh8vmpfch7b.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...