Gå til innhold

Nord-Bingen Custom - Nå også på facebook -> s.6

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Angelholm har jeg også vært, men den gang var det februar og jeg holdt på å fryse i hjel på den fantastiske Klitterbyen Camping :P!

Stemmer :) Fin by det! Btw, gratulerer med kommende familieforøkelse og ny bil.

Den fineste svenske byen jeg har vært i er Helsingborg, der vi gikk av toget! Kystby med flott arkitektur osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biiiiildeeeeeeer!!!

Fikk disse to tilsendt av kompisen. Er fra inntollinga. Helt original, og trenger litt TLC, så ikke mest spennende foreløpig. Men blir forhåpentligvis grom etter hvert :twisted:

soawthtzsimlhf5nm1wu.jpg

3p0mzfjdtq0uxrlzwchm.jpg

Her er 02'n til en i Fartverket, griiiiiserå!!!

quv7v1wiov8gqd6mj77q.jpg

30e30hwerpb3buxp1aqy.jpg

Team Bonnmeck i kundebil: 325i turbo e85, 400+hk

r4prjj6201swjg6ayevn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg gledet meg til sommerferien, for da skulle jeg jobbe på bilene, men det skjedde ikke. Søskenbarnet til moren min døde brått helt i begynnelsen, og jeg har vært to måneder utenlands for å passe kåken der som han passet på for oss. Eneste som er gjort er montert 044-bensinpumpa og ny slange på Sierra turboen, men BTR viste seg også å være defekt. :roll:

Imidlertid rullet det også inn en ny bil inn i samlingen for et par dager siden. Siden savnet av Mercedes ble stort etter ett år uten. Har hatt lyst på en v8-bil, så da ble det å kombinere MB og v8 8) Kom over en 126 jeg likte, og det ble et raskt og spontant kjøp.

Angrer IKKE! Har ingen store planer annet enn å senke den mer i rumpa etter hvert, og bygge en eksos som ikke kveler all lyden. Tilstanden er relativt bra i mine øyne, litt småtteri er det naturligvis på en 85 modell:

500 SEC C126 med svart skinn, el-stoler/belter b.la + Azev A 8,5 og 10x17 :)

k5nnbm5gxdjldmcsy5h7.jpg

igbnb01n3oh8vmpfch7b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...