Vanvik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 jeg har kant felger på min, som jeg vil bli KVITT med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Skal du bruke Rota-felger på bane? De er vel kjent for å knekke i ny og ne.. Kan du nevne en som har hatt det problemet? Har lest om mange som har brukt disse til banekjøring i mange år, og ingen som har hatt noen som helst problemer med dem. Dette er nok en svertekampanje fra de som kjøper dyrere felger, da Rota kopierer designet til langt dyrere felger. De er selvsagt ikke like bra, men de er mye felg for pengene. Det som er forskjellen kontra felger som koster 4 ganger så mye er finnish og at vekten, spesiellt på 18" og mer, er noe høyere. Skal man ikke bli verdensmester, så tror jeg nok de er mer en bra nok for de fleste på vårt nivå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 jeg har kant felger på min, som jeg vil bli KVITT med Bilder, str og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Finner ingen bilder med de på en 1-serie, men fant et par på E46 i 18". De er 8,5" og 10". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Sikker på de ikke er 10 og 10" da ? Hva veier en av dine felger Andersen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Iflg siden jeg fant de på, så skulle det være 8,5" foran, men kan jo hende det står feil der eller at det kjøres med spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ja, spacer må det være, men ser litt like ut. Om 8.5 er så lik 10" er jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Compomotive mo6 er jo litt tøffe, men kun i 10x18" de og :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 EDIT: Ser at det er Work i 20"... Får de i 19" også. WORK GNOSIS HS202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 er jo mange av driftera som kjører med ROTA da, og de herjer jo mer enn de fleste, ser ut som de tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Sikker på de ikke er 10 og 10" da ?Hva veier en av dine felger Andersen ? Titt nøye på det nederste bilde så ser du en klar forskjell. Er nok 8.5 foran her ja. Hva angår felgvalg så tror jeg Rota hjula kunne blitt knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Kan du nevne en som har hatt det problemet? Har lest om mange som har brukt disse til banekjøring i mange år, og ingen som har hatt noen som helst problemer med dem. Dette er nok en svertekampanje fra de som kjøper dyrere felger, da Rota kopierer designet til langt dyrere felger. De er selvsagt ikke like bra, men de er mye felg for pengene. Det som er forskjellen kontra felger som koster 4 ganger så mye er finnish og at vekten, spesiellt på 18" og mer, er noe høyere. Skal man ikke bli verdensmester, så tror jeg nok de er mer en bra nok for de fleste på vårt nivå.. Hvis du googler "rota wheels damage" så finner du mange sider/bilder med knekte felger. Er ikke meningen å henge de ut fordi de er kopifelger, men det er litt kjedelig om en felg knekker i fart. Kan fort bli dyrt, og ikke minst farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ikke 18" men.. VOLK TE37SL Specs : 19x9.5 +22 / 19x10.5 +22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 19" blir for dyrt å kjøre med dessverre. Jeg hadde Rota hjul på S14, og de felgene hadde ikke det letteste livet. Tror de fleste av de felgene lever den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Fant en her med 9.5X18 og 10X18" finner ikke noe 9.5X18" å kjøpe men. Min bil skal ligge på bakken, og ikke som det høy huset der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå