Dirty Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Dette spørsmålet dukker opp fra tid til annen, og moderatorene svarer det samme. Jeg mener å ha lest at G vegrer seg litt for å "utvide" bimmers.no og det kommer av regnskapsmessige årsaker. Ved større kommersiell drift må man i gang med regnskap og revisor etc. Forstod at det har ikke G tid og kapasitet til.Sent from my iPad using Tapatalk HD Nå skal jeg ikke henge meg opp i ting jeg ikke har noe med Men.. Denne løsnigen her må da kunne funke? setter over en avtalt sum på Donasjon linken, så kan de annonsere deler. Jeg har vært borti phpbb såpass at jeg vet det tar max 10 minutter og opprette en kategori\forumdel sette rettigheter og publisere der betalte annonsører kan poste varene sine.
fish Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Ser for meg at da blir det bare "krøll" for de firmaene som vil annonsere. De skal jo ha ett bilag i regnskapet sitt. De får jo ikke faktura/kvittering på donasjon.
Dirty Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Ser for meg at da blir det bare "krøll" for de firmaene som vil annonsere. De skal jo ha ett bilag i regnskapet sitt. De får jo ikke faktura/kvittering på donasjon. Man får jo kvittering fra paypal, må da være mer en nok det
scoot Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Bare å gi betalings info det Hvorfor ikke bare få annonsere til den nye løsningen er oppe å går? Dette prøvde jeg og få til for noen år siden, sendte sikkert 20 PM til Gunnar og var i kontakt med Andersen hundre ganger. Det virker ikke som de som styrer skuta på bimmers innehar noen interesse i det hele tatt for slikt. Det er rett og slett slapt med tilbakemeldinger å få. Jeg drev ikke engang butikk, jeg kjøpte små partier av enkle ting, dette var butikk og da måtte jeg betale for annonseringen! Fair enough sa jeg, men når jeg tilbød meg å betale for annonsering gadd plutselig ingen å svare.
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Et firma, flere firmaer . Dersom man skal kommentere andres gramatikk (og jeg understreker dersom), kan det påpekes at "et firma - flere firmaer" er ett alternativ. "Et firma - flere firma" - er en annen og minst like riktig variant. Tilbake til mindre eksplosive saker; nemlig annonsering på bimmers: Fish nevner noe av det som har vært oppgitt som problemene ved dette. En måte dette kunne fungere på, ser vi på andre fora (eller "forumer"...) som f.eks. vwnorge.no der man har en egen underseksjon for betalende forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå