miktor Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Lurer på om noken har tips eller meiningar om kor ein kan plassera stikke på ein framfanger av typen 3 serie Mtech fanger 2010 mod! evt kanskje berre legge stikke i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Bruk den som man skrur oppunder og sett den bak/under skiltplata. Ser den nesten ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Bruk den som man skrur oppunder og sett den bak/under skiltplata. Ser den nesten ikke da. Ja det er ein mulighet! Andre forslag noken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg pleier å montere den atmed grøftelyset på h. side i gitteret. Ser ikke så aller verst ut + at det er billig for ett nytt gitter om man skulle finne på å fjerne defa'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg pleier å montere den atmed grøftelyset på h. side i gitteret.Ser ikke så aller verst ut + at det er billig for ett nytt gitter om man skulle finne på å fjerne defa'n. dette er en mye brukt løsning, er også enig i at dette stort sett er den beste løsningen - spesielt ettersom, som du sier, kan erstatte gitteret for en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 På min E39 har jeg plassert det i gitteret foran, man ser ikke pluggen og som flere sier; det er billig å bytte gitteret. På E36en hadde jeg det i motorrommet, men man blir lei av det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Flott takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg har den plassert "flush" i plastdekselet på siden av grøftelys på min E61. Hvis du ikke vet at den er der så vil du nok ikke se den. Braketten på 90 grader som kan festes i fanger blir mye mer synlig og du må sage hull i selve fangeren for å få den montert. Dekselet ved grøftelys er som sagt langt rimeligere å bytte ut dersom det blir aktuelt å fjerne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 90graders braketten må du kun lage skruehull til. Det er den mest "humane" måten å montere på. Ledningen kan man som regel lure innfor gitteret og opp i motorrommet. Slik som han her har gjort. Jeg ville trukket pluggen enda lenger mot skiltplata en dette for å skjule den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå