m0lliz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 så å si identisk til min denne.. bortsett fra at min har smg og det fine rattet.. hehe Har du tråd om bilen din? Artig det da, jeg skal kjøpe meg m-tech2 ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Nå er vel ikke M3 3.2 norges mest sjeldne M bil det må vel være M6 ? Det kan godt hende:-D men det ligger flere m6'er til salgs enn m3 3.2:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger! Plager meg at det er masse snø og kulde ute nå ..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Grattis med en kjempe fin e36 M3:D Likte denne veldig godt! og det er vel fordi det er den tøffeste fargen på de bilene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Knallfin E36 m0lliz. Helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 viewtopic.php?f=6&t=239889 her er tråden til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gratulerer med fin E36 M3. Er inne på min 4. selv, så sier vel litt om hva jeg mener om disse bilene.. Har hatt en -96 M3 coupè i Estorilblå selv, og den savner jeg veldig! Var vanvittig strøken med lav km.stand, og helt perfekt utstyrt dvs. uten soltak og ikke skinn.. Nyt bilen og ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har vært på utkikk etter en slik bil i hele sommer, og jeg kan være enig i at 3.2 m3 er helt sikkert norges mest sjeldne M bil.. Nå er vel ikke M3 3.2 norges mest sjeldne M bil det må vel være M6 ? kan godt hende:-D men det ligger flere m6'er til salgs enn m3 3.2:p Nå er det ikke "M" som tar mest plass på harddisken min, men en ting er jeg nå helt sikker på: Her tar du skammelig feil... Jeg vet ikke de konkrete tall på E36en, men såvidt jeg husker er det produsert sånn ca 16202 av E30 M3 og 70000-ish av E36 M3. Og her er det selvsagt spesialmodeller og utgaver som er sjeldne. M6 (E63/64) er produsert i litt mindre antall enn M3 E30, men E24 M6 ligger rett under 6000 eksemplarer. E28 M5 2200 eksemplarer, 850 CSi 1500 og M1 456 eksemplarer. Osv osv... Skal en ha en sjelden M-bil, så må en gå historien opp i sømmene.... Jeg for min del kunne feks godt tenkt meg å hatt en E34 M5-Touring (som kun er produsert i 891 eksemplarer) - og da helst en sølvfarget - som igjen er produsert som i 20-ish eksemplarer.... Men men.... At bilen din er fin, har rett farge, motor og utstyr - ingen tvil !! Grattis med en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gamle bilen min dette, jeg som importerte den til Norge, var scorpion eksos på den når jeg hadde den, må ha vært i 2007 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gamle bilen min dette, jeg som importerte den til Norge, var scorpion eksos på den når jeg hadde den, må ha vært i 2007 eller noe. Bilen kom til norge i 2007 ja, så det kan godt stemme. Du som monterte orginal eksos da eller? Bilen ser jo helt ny ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har vært på utkikk etter en slik bil i hele sommer, og jeg kan være enig i at 3.2 m3 er helt sikkert norges mest sjeldne M bil.. Nå er vel ikke M3 3.2 norges mest sjeldne M bil det må vel være M6 ? kan godt hende:-D men det ligger flere m6'er til salgs enn m3 3.2:p Nå er det ikke "M" som tar mest plass på harddisken min, men en ting er jeg nå helt sikker på: Her tar du skammelig feil... Jeg vet ikke de konkrete tall på E36en, men såvidt jeg husker er det produsert sånn ca 16202 av E30 M3 og 70000-ish av E36 M3. Og her er det selvsagt spesialmodeller og utgaver som er sjeldne. M6 (E63/64) er produsert i litt mindre antall enn M3 E30, men E24 M6 ligger rett under 6000 eksemplarer. E28 M5 2200 eksemplarer, 850 CSi 1500 og M1 456 eksemplarer. Osv osv... Skal en ha en sjelden M-bil, så må en gå historien opp i sømmene.... Jeg for min del kunne feks godt tenkt meg å hatt en E34 M5-Touring (som kun er produsert i 891 eksemplarer) - og da helst en sølvfarget - som igjen er produsert som i 20-ish eksemplarer.... Men men.... At bilen din er fin, har rett farge, motor og utstyr - ingen tvil !! Grattis med en nydelig bil! Herlig at du har kontroll på dette Takker for informasjonen! Er mange e36m3'er men vet du hvor mange det er produsert av m3 3.2 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Latterlig strøken og perfekt bil Ola! sykt missunlig på deg Vart vanvittig rått med Keskin ja, men føler du må holde denne original når den er i såppas bra stand. Tar meg en tur en dag og ser på den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gamle bilen min dette, jeg som importerte den til Norge, var scorpion eksos på den når jeg hadde den, må ha vært i 2007 eller noe. Bilen kom til norge i 2007 ja, så det kan godt stemme. Du som monterte orginal eksos da eller? Bilen ser jo helt ny ut! jeg kjøpte scorpion eksos til den, han som kjøpte den av meg monterte orginalanlegget. Det var også mye steinsprut på den da jeg hadde den, men jeg tror ikke det har sittet folk i baksete på den bilen, den føltes og luktet som helt ny da jeg hadde den, jeg kjøpte også nye bakdekk til den, michelin pilot sport, er vel de samme som står på ennå siden forrige eier hadde kjørt så lite... Jeg fikk den også tectylbehandlet da jeg brukte den hele året.... samt full behandling med hardvoks osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Min er laget i 26(noe rundt der om jeg ikke husker feil) eksemplarer fra fabrikk ))))) Sykt fin bil ola, senk og keskin felgan dirrrrrr=) D va apfint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Min er laget i 26(noe rundt der om jeg ikke husker feil) eksemplarer fra fabrikk )))))Sykt fin bil ola, senk og keskin felgan dirrrrrr=) D va apfint Din hva for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå