thomashm5 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 har du m front og bakfanger? lippe til bakluke og bakrutesenker?+ øyelokk? evt pris 6000 for front og bakfanger. 2000 for bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 har du m front og bakfanger? lippe til bakluke og bakrutesenker?+ øyelokk? evt pris 6000 for front og bakfanger. 2000 for bakluken. Kan få front og bakfanger for 5000 om du er rask, og henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520turbo Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har ikke xenon facelift lamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har du taktrekk/trekk til a/b/c stolpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Har ikke xenon facelift lamper? Hei! Joda, de har jeg 2 sett av! 2500-3000 skal jeg har for paret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Har du taktrekk/trekk til a/b/c stolpe? solgt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 instrumentclusteret uten pixelfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 instrumentclusteret uten pixelfeil? Ja, det har jeg! fra engelsk bil, med miles OG km. Kan få det for 500 kr inkl frakt (350+150 eller hva det blir). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 instrumentclusteret uten pixelfeil? Ja, det har jeg! fra engelsk bil, med miles OG km. Kan få det for 500 kr inkl frakt (350+150 eller hva det blir). Kan jeg møte deg i strømstad på mandagskveld? .. Lurer på om jeg trenger ny servopumpe også om du har det ? Snakket såvidt med bror din igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 instrumentclusteret uten pixelfeil? Ja, det har jeg! fra engelsk bil, med miles OG km. Kan få det for 500 kr inkl frakt (350+150 eller hva det blir). Kan jeg møte deg i strømstad på mandagskveld? .. Lurer på om jeg trenger ny servopumpe også om du har det ? Snakket såvidt med bror din igår ja, det kan du godt. Jeg er hjemme nå, så det går bra. Servopumpe har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Perfekt. Ringer deg på mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har du m5 fanger? Hvilken stand og farge er den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Har du m5 fanger? Hvilken stand og farge er den i? Ja, den er carbonsvart og i strøken stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har du M5 bakstilling? Behøver verken bremser eller mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå