Stawky Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Shadowline har jeg. Men kan godt tenke meg det svarte taktrekket om det ikke er blitt brettet, grei pris og om du sender. (forhåndsbetaler selfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Shadowline har jeg. Men kan godt tenke meg det svarte taktrekket om det ikke er blitt brettet, grei pris og om du sender. (forhåndsbetaler selfølgelig) Hei! Jeg kan gjerne sende, og det har ikke blitt brettet. Det er et sort taktrekk til bil uten takluke, og koster 1500. Hadde 2 par, men det til 700 kr har blitt solgt og sendt ut. Grunnen til prisforskjellen var tilstanden på det billige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 høres bra ut. bare det blir godt pakket inn sånn at det ikke blir brettet under transport så er det bra Har hørt at det er så å si umulig å få bort bretten i etterkant. Send meg totalpris inkl frakt på PM og kontonr. så fører jeg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Pakke pris på m3 speil, m3 bagasjelukelisten og utvendige dørhåndtak om du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 høres bra ut. bare det blir godt pakket inn sånn at det ikke blir brettet under transport så er det bra Har hørt at det er så å si umulig å få bort bretten i etterkant. Send meg totalpris inkl frakt på PM og kontonr. så fører jeg over. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Har du M3 speil enda, passer de sedan? Send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Org. M3 speil passer ikke Sedan/Touring uten en god del modding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Org. M3 speil passer ikke Sedan/Touring uten en god del modding. stemmer, de må modifiseres ganske mye, men er absolutt mulig om man er nevenyttig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crispo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 hei! Har du rustfrie framdører og panser til e46 cab? +innstegslister til m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 hei! Har du rustfrie framdører og panser til e46 cab? +innstegslister til m3? hei! ja, jeg har innstegslister for 400 kr, og orginalt m3 panser i carbonsvart for 3500. ring meg! 91 52 59 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå