Gå til innhold

E46 M3 deler selges BILLIG. Oppdtert 24.09.14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shadowline har jeg. Men kan godt tenke meg det svarte taktrekket om det ikke er blitt brettet, grei pris og om du sender. (forhåndsbetaler selfølgelig)

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  På 25.2.2014 den 22.32, Stawky skrev:

Shadowline har jeg. Men kan godt tenke meg det svarte taktrekket om det ikke er blitt brettet, grei pris og om du sender. (forhåndsbetaler selfølgelig)

Hei! Jeg kan gjerne sende, og det har ikke blitt brettet. Det er et sort taktrekk til bil uten takluke, og koster 1500. Hadde 2 par, men det til 700 kr har blitt solgt og sendt ut. Grunnen til prisforskjellen var tilstanden på det billige.

Skrevet

høres bra ut. bare det blir godt pakket inn sånn at det ikke blir brettet under transport så er det bra :)

Har hørt at det er så å si umulig å få bort bretten i etterkant. Send meg totalpris inkl frakt på PM og kontonr. så fører jeg over.

Skrevet
  På 26.2.2014 den 18.24, Stawky skrev:

høres bra ut. bare det blir godt pakket inn sånn at det ikke blir brettet under transport så er det bra :)

Har hørt at det er så å si umulig å få bort bretten i etterkant. Send meg totalpris inkl frakt på PM og kontonr. så fører jeg over.

PM sendt

• 3 months later...
Skrevet
  På 16.6.2014 den 13.37, Stawky skrev:

Org. M3 speil passer ikke Sedan/Touring uten en god del modding.

stemmer, de må modifiseres ganske mye, men er absolutt mulig om man er nevenyttig=)

Skrevet
  På 16.6.2014 den 18.39, Crispo skrev:

hei! Har du rustfrie framdører og panser til e46 cab? +innstegslister til m3?

hei! ja, jeg har innstegslister for 400 kr, og orginalt m3 panser i carbonsvart for 3500.

ring meg! 91 52 59 39.

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...