Bimmer fan Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Det gjør den nok Hvor kjøpte du forresten frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Kjøpte dem av en lokal kar. Han hadde bestilt feil, så fikk dem billig. Vet ikke hvor han bestilte dem ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Den er grei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Liten update! Bilen er vasket og shinet, fått på sommersko og fått liv i tåkelys. Har også lakkert kanten på felga hvit Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Strøken eneste som mangler nå er sofa ruter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Pen bil bra du fikk tatt rusta ^^ Bare å få senka den litt! Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Sota ruter er på lista ja, men ikke høyeste prioritet akkurat nå. Er en del teknisk som må fikses. Senkefjærer har jeg liggende, så de blir montert så fort jeg får mulighet/orker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Fant en relativt bra setting idag ! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 BRA bilder !! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hei... fin bil og bra bilder. Ikke gøy med den rusta du hadde i kanalene men bilen har blitt fin den. Ta godt vare på den. Hva bruker den på bykjøring og blandet kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Takk Vurderer å selge til fordel for annen bil, men det vil tiden vise. Bruker ca. 1.2-1.3 på blandakjøring med moderat med gassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Selge?? hva har du evt planer om og handle?? Ford?? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ja bilen er nok dessverre solgt den... Kjøpe Ford? Næhæi. Ford kommer jeg aldri til å kjøpe eller eie! Blir nok ny BMW ja, drar å henter ny gammelbil Neste helg (14 juni). Gammel forum bil som har fattet min interesse Lagde en liten fotomontasje her om dagen som jeg la ut på facebook. Skrev litt om alt vi (jeg og bilen) har vært igjennom. Har vært mange nedturer, men enda flere oppturer ! Denne bilen hadde virkelig sjel. Jeg kommer til å savne den veldig og jeg angrer allerede litt på salget. Den nye eieren sa bare "Jeg skjønner at du ikke vil selge denne"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Da var det den jeg så på finn da.. Tenkte på det litt for meg selv men.. Hva blir det nye gliset da?? Overraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå