mathiasgranberg Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg vurderer å bytte til 540 motor i min 530d ? Tror dere det er mulig å på det godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Alt er mulig å godkjenne, så lenge du har papir og bremser i orden : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Du trenger mer enn motoren. Ikke samme forstilling på V8- og R6-utgavene. V8 har snekkestyring, R6 har tannstag, casterstagene går hver sin vei osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Du trenger mer enn motoren. Ikke samme forstilling på V8- og R6-utgavene. V8 har snekkestyring, R6 har tannstag, casterstagene går hver sin vei osv.[/quote/]Skal ha delebil, er det noen forskjell på styringen på touring og sedan ? 530en er touring og 540en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 ring BT, jeg snakket med de for 2mnd siden... han jeg snakket med sa at det ikke var noe problem å bygge om fra 525tds til 540.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Husk at BT sier en ting og mener noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Føler bt rundt om har veldig forskjellige regler/meninger men tror bare jeg sender de en søknad, karrossen har jo samme dlnr. og så skriver jeg at bremser og forstilling vil bli byttet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bremsene på 530d og 540i er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Kun skiver som er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Kun skiver som er like. Kaliper og brakett er også likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Nei. Det må i såfall være en facelift 530d og det har han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Ja stemmer det, sjekket med min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Jeg har bygd om fra 520 til 540 (godkjent) så tror ikke 530d skulle være noe større problem akkurat Største problemet er vekten. Men går på et vis kanskje det er lettere med 530d der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 M57-børsa er tung så det ordner seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Ringte til bt i dag og det var ikke en spesielt hyggelig samtale, fikk beskjed om at ingen ting ble godkjent uten at jeg hadde bekreftelse fra bmw norge på vegne av fabrikanten at dette var greit og dok på hvilke deler som måtte byttes....... Noen som har tips som kan hjelpe meg , eller jobber i bmw norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå