Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skulle kjøre e30'n ut av garasjen, men da jeg skulle kjøre den inn igjen, fikk jeg ikke start, den får bensin, men tenner bare på 1 eller 2 syl.

Bilen har stådd lagret i 2-3 år uten å ha vært kjørt no serlig med.

Noen såm har hadd lignende problemer før?

Er ikke hjernen en svakhet på disse bilene??

Skrevet

hadde vurdert å sjekke tennpluggene først og fremst..

Skrevet

Rart 4 tennplugger skal få det samtidig??

Gikk bare på 5 etter motorvask, men det gikk seg til etter vært, kan det være noe samenheng dær??

Skrevet

hvis dette har skjedd i forbindelse med motorvask, hadde jeg åpnet fodelerlokket og tørket rent der.

men beskriv gjerne alt du har gjort og ikke gjort. litt lettere for andre å forstå da.

Skrevet

M20b25 er ikkje gla i å bli starta og stoppa nesten med ein gang. Min er og sånn. Fikk start igjen på min ved å prøve å starte den i sikkert 15 minutter med gassen i bånn. Husk bare å ta pauser inni mellom slik at du ikkje tar livet av starteren din.

Skrevet
M20b25 er ikkje gla i å bli starta og stoppa nesten med ein gang. Min er og sånn. Fikk start igjen på min ved å prøve å starte den i sikkert 15 minutter med gassen i bånn. Husk bare å ta pauser inni mellom slik at du ikkje tar livet av starteren din.

Hørtes ganske så lik ut såm min, hvist jeg kjører starter kommer den av og til, men når den starter er det bare så vidt den fjusjer og går, er blit startet og stoppet en del, så skal prøve igjen i morgen, takk for god respons:)

Skrevet
hvis dette har skjedd i forbindelse med motorvask, hadde jeg åpnet fodelerlokket og tørket rent der.

men beskriv gjerne alt du har gjort og ikke gjort. litt lettere for andre å forstå da.

Har åpnet fordelerlokket, men der er det tørt, har også byttet olje, filter og kjølevann, men dette skal vell ikke ha noen påvirkning??

Skrevet

ny bensin, 6 nye plugger, rengjør fordeler, rengjør coiler, bytt tennkabler.

hvis ikke det hjelper så vet ikke jeg

Skrevet

Ville sjekka dysene jeg da men... Når bilen står lenge har det lett for og løsne avleiringer osv i bensinsystemet som kan tette dysene ovenifra.. Dette kan lett skje på flere på en gang avhengig av hvor mye dritt det har vært

• 2 weeks later...
Skrevet
Ville sjekka dysene jeg da men... Når bilen står lenge har det lett for og løsne avleiringer osv i bensinsystemet som kan tette dysene ovenifra.. Dette kan lett skje på flere på en gang avhengig av hvor mye dritt det har vært

det kommer bensin, men ikke gnist:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...