ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Har tatt ut det originale rattet med airbag fra bilen min og satt i et ratt uten airbag. Nå lyser selvfølgelig airbag lampa. Åssen kan jeg få fikset slik atairbag lampe ikke lyser? Takk for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ved å montere inn et ratt med airbag. Man vil helst ha airbag i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Har satt inn et sportsratt med rattboss så er ingen airbag i det;). Men vil ha vekk airbaglys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 For å få vekk denne må du enten teipe over lampa, eller fjerne dette fysisk i kodinga på modulen noe som ikke er lett, ei heller er jeg sikker på om dette er mulig med "lett tilgjengelig" utstyr. edit: du kan sikkert smekke inn en motstand i rattet som tilsvarer samme motstand som i kretsen, slik som airbagen ville hatt. Men for guds skyld ikke ta et Ohm-meter og mål airbagen. Kan love deg at garasjen din blir full av støv og kruttrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 har du sett en airbag i aksjon da mister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 har du sett en airbag i aksjon da mister? Ja merkelig nok. Og det to FIRE UKER å lufte ut den lukta av en cabriolet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hehe skal ikke måle noe som helst. Hva om jeg skifter til speedometer fra en e36 uten airbag da? Noen som vet noe om dette? Er det speedometer uten den lampen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Om det er e36 det er snakk om.. så er det jo bare å fjerne pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Nei, jeg gjorde det. Lyset ble bare svakere, men ble ikke borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er fordi det sitter en backup LED bak om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hvor i all verden sitter den da? Må jeg demontere hele speedo for å komme til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tror ikke det er så lett å fjerne den faktisk. Mulig du bryter annet inni der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hmmm. Noen andre som faktisk har vært borti dette? Må da være mange som har satt i uoriginalt ratt uten airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 jeg fjerna pæra på min 93 mod og da ble det helt mørkt der. Men mulig det er anderledes på di litt nyere? sett en teip bit der eller noe.. da må det jo bli borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Ja, får prøve på det. Min er ikke så mye nyere. Er en 94 mod. Men skal prøve å sette i en teipbit:) Takk for hjelpen folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå