HypeTraxX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Å faen! Husk på at den snurra her er ganske så liten da, hehe. På en av de andre bila jeg har, så er det 503 hjulhester og 603 wnm på 1,6 bar med lastebil turbo @ 99 bf. Da var det visstnok mye mer og gå på. Så da tenkte jeg mitt Jeg må si jeg er spent på tall nå altså! Håper jeg får sendt av gårde bilen innen noen få uker Må bare bygge ferdig fronten først. Men det er vrient da verkstedet er fullt! Så den stor hos en kompis ( nærmest mulig innsjøen som det skal kjøres på ).
joachim sørlie Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Følger med her og vell men løft for all del den IC opp fra bakken hvis du ikke vil bytte den ofte
HypeTraxX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Den cooler`n ligger nå å slenger på en låve. Så nå sitter det en splitter ny der! Og den er flyttet helt opp bak nyrene Telefonen min har klikka, så jeg får ikke lagt over bilder på dataen. Men jeg skal legge ut fler bilder av det som er blitt gjort så fort det lar seg gjøre
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Begynt å like fargen litt jeg også bedre enn hvordan den var før iallefall sprøtt prosjekt du har!
HypeTraxX Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Den kommentaren "Made My Day" Hehe Takk takk Jeg fant enda en feil i motor rommet her en dag! Som nevnt tidligere så hadde jeg turbotrykk i toppen, som blåste ut toppdeksel pakningen i framkant. Men slik den er bygd opp, så er det jaggu turbotrykk i blokka også Åndings røret fra blokka er tredd inn i silikonslangen ved gasspjeldet ( innsugsbelgen ). Så da blir det å kjøre en slange der i fra til en olje catch tank. Makan!
HypeTraxX Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Nå nærmer det seg oppbygging av motor rommet! Det er litt vrient for meg da jeg ikke har tilgang til bilen da jeg vil. Men det har da blitt gjort noe siden sist! Fronten ble plukket helt ned så jeg kunne tilpasse ny intercooler. Den er som nevnt over her montert rett bak nyrene. Jeg fikk også tak i en orginal frontfanger. Litt penere enn den som satt der^^ Så da blir det også plass til en grom oljekjøler etterhvert. Jeg mangler bare og få sveist ett trykkrør og bytte ut 2 silikonslanger til, så er trykk rør gatene komplett og nesten alt er byttet ut! Jeg har fått montert em olje catchtank. Den er stripsa fast til servo beholderen. Ikke den aller beste løsningen, men bedre og putte den der enn olje klin i motor rommet !? Jeg ser på han som har 2JZ i E34`n sin, han har putta den på samme sted, men lenger ned foran fram hjulet. Så det er jaggu vrient med plass i dissa bilene gitt! Planen var liksom og ta masse bilder i dag, men kameraet jeg hadde lånt gikk tom for batteri pga denna kulda som er ute nå. Haha! Jeg skal muligens få ny telefon denna uka, så det skal være muligheter for flere bilder snart. Men kan da ramse opp noe av det jeg har kjøpt inn den siste tia.. * 6stk Borbet A sladde felger * 4stk andre hjul * 4stk rally pigg * HPO bensinpumpe * Hydralisk håndbrekk * Tauekroker * Drifting ratt * Orginal AC Schnitzer vinge * Carbon leppe til orginal fanger * E30 M3 Evo III / Sport Evo carbon flapp ( som antageligvis blir sendt med posten i morra ). Det er også fyllt på 5w/60 Castrol olje som det sto til bmw M biler. Kjøpte også bremse væske Dot 5.1 som fylles på etterhvert. Så bare ting blir montert sammen igjen nå, så nærmer det seg mapping
hanskr Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 De meste går ann altså ... makan turbotrykk i oljeavluftinga å hehe følger me !!
haybimmsen Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Sprøtt å tøft prosjekt !! Men få for all del klint ut litt bilder da
kinzo Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Oi oi oi... Jeg skjenner han som bygde denne.. makan til rørehue! Det var også flere biler som fikk den fargen.. Bilen har potensialet til bli helt rå! men min personlige mening er at han ødela den når han pælma den inn i et fargekart.. og hver gang den ble kjørt så gikk noe til helv.. morsom tanke, men ikke bra gjenomført.. Håper du som ny eier kan gi den et nytt liv Lykke til videre med gromt prosjekt!
HypeTraxX Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Beklager lite liv her, men alt har sin grunn! Det er fordi bilen nå skal selges: http://www.autodb.no/bil/search/?xChass ... mId1570395 Jeg har rettet opp i alle feil i motor rommet, så det var noen pussige løsninger her og der ja! Hehe Bare et datasprut nå, så blir dette en skikkelig skrense vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå