ESveen Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Følger også med. Håper å se denne på treff en dag.
helland Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Hyggelig å høre blir nok ikke noe glansbilde i 2013, man vet aldri, tiden vil vise
challenger Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 fSleit noe jævlig med å få ut instrumentpanelet, er det noe fasit på hvordan det kjøres på riktig måte?? Linken står i E24-tråden, men du kan få den her også http://www.z3bimmer.com/OffTopic/E24Bimmer//OdoGear/
helland Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 takker for det... tikka inn lønn i dag, så får vel bestille litt deler igjen.. ble ikke allverden.. men må jo få til litt !
helland Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Ludvig og solan på nye eventyr!!! hohoho jeg å ludvig spaserte en tur borti vognskjulet for å prøve hartgehjula 10x17" foran, tar litt i fjærbeinet, tenkte å prøve med 15-20mm spacer.. tror dere at det går ?? dekkdimensjon er jeg usikker på.. står på 245/40, det er for mye... bak... 10x17" tenkte å bytte ytteringer så jeg får 11x17, ser ikke at dette skal bli noe problem her... Spm er om jeg har 3,5" ytteringer fra før ?? hvordan skal disse måles ?? Hva tror folket ???
Jørgen Lie Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Felg-fetish på Øra for tiden eller?? Noe som går?? Var morsomt å stikke innom dere! Du har jo, som jeg har sagt før, nok å henge pølsefingrene i fremover, både på 5`er å 6`er og alt som hører til
Larsinnj Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Bitt av basillen alle mann! Jeg bestilte et slikt sett for polering av alu fra gasolin i dag, pluss felgvoks og diverse småting, så blir vel polering av et par sett med Hartge snart tenker jeg! Stig sine tror jeg klarer seg med høyglans, mens jeg skal ta en runde med sandpapir først. Skikkelig kosejobb det.
helland Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Felg-fetish på Øra for tiden eller?? Noe som går?? Var morsomt å stikke innom dere! Du har jo, som jeg har sagt før, nok å henge pølsefingrene i fremover, både på 5`er å 6`er og alt som hører til hehehe, er nok litt bitt av basillen og er redd for at en del av økonomien min fortsatt kommer til å gå til hjul Bitt av basillen alle mann! Jeg bestilte et slikt sett for polering av alu fra gasolin i dag, pluss felgvoks og diverse småting, så blir vel polering av et par sett med Hartge snart tenker jeg! Stig sine tror jeg klarer seg med høyglans, mens jeg skal ta en runde med sandpapir først. Skikkelig kosejobb det. Spørs om du får ett oppdrag fra meg også ja Gleder meg litt til jeg er ferdig med dette nattskiftet, endelig helg! skal prøve å få til noe i løpet av helga også
BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 spennende prosjekt. skal følge med her
Pedi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Er spent på hvor brede felger du klarer å presse på bilen her. Jeg har jo en drøm om E24 selv, med noen fete og brede felger. Men jeg ser jo for meg at du er villig til mer dekkstrekk enn det jeg vil ha, så det blir spennende å se hva du havner opp med tilslutt. Hvis du gidder, ta gjerne å spesifiser ET og mm-spacer mens du holder på. For "10x17 foran" er jo egentlig relativt på en måte, siden vi ikke vet ET (Jeg regner med de felgene har ET mellom 12 og 20 en plass)....
635csi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Ang. måling av ytterring Stig, dette er en 2,5" ring: Den ofte gjentatte feilen er å tro at dette er en 3" ring
Pedi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Ang. måling av ytterring Stig, dette er en 2,5" ring:Den ofte gjentatte feilen er å tro at dette er en 3" ring Og dette er jeg helt enig i, takk for bildet... Jeg mener på jeg har sett dette bildet før, men jeg husket bare ikke hvor...
635csi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Har lagt ut dette bildet i flere tråder tidligere der det har vært spørsmål om måling av bredde på ytterringer. Bildet har jeg hentet her Pedi: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3773369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå