JE Motorsport Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Synes det funka godt med de hvite felgene jeg, Rondell er jo like mye E39 synes jeg Men kan jo lakke noen orange, det er race!
KingB Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Synes det funka godt med de hvite felgene jeg, Rondell er jo like mye E39 synes jeg Men kan jo lakke noen orange, det er race! Rondell D58 er jo laget til E39 egentlig.
KingB Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Solgt orginal stolene eller? Not yet...
Tzunami Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Skal du ha de i touringen sveinkåre? Du stjeler jo alle ideene mine! Sent from my toaster using Tapatalk 2
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hei folkens!!Har vært rolig her i det siste. I påvente av at "Gurken" skal få tid til å skru litt, så har limmo'n stått rolig. Helgen 26/27 januar blir det skruing! Da skal alle stag og alle foringer i understellet byttes ut. 900hk CNS Clutch skal også inn. Etter clutchmontering må clutch kjøres inn. ca 1000km. Dette vil blir gjort på gate under "normalt bruk". Derfor blir ikke bilen ribbet og rigget som racer før dette er gjort. Bildene av noen av understellsdelene: (flere har kommet på plass etter at bilde er tatt) hvor er understels delen kjøpt? ^^
lasseln Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Stor fare for det er OEM deler + litt Powerflex + evnt. Forsterkede deler om det har vært å oppdrive
KingB Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Jeg handler alle delene mine hos GS Bildeler! Original eller LMI kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå