Evenol Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hvordan har dere løst airbag, satt på modul som tar over for stolene? Det har vi ikke løst enda. Airbag er pr d.d. deaktivert. Tar gjerne imot tips og forslag på å løse dette. Evt om noen har detaljert kabelskjema for el-stoler.. Det går ann å kjøpe en slik "blindplugg" på eBay som gjør slik at systemet tror at det konstant sitter noen i setet.
KingB Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Hvordan har dere løst airbag, satt på modul som tar over for stolene? Det har vi ikke løst enda. Airbag er pr d.d. deaktivert. Tar gjerne imot tips og forslag på å løse dette. Evt om noen har detaljert kabelskjema for el-stoler.. Det går ann å kjøpe en slik "blindplugg" på eBay som gjør slik at systemet tror at det konstant sitter noen i setet. Link?
///Mr.X Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Dette løses bare med en motstand, som blir brukt til å virke som en forbruker (tenneren), dette er basic
KingB Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Fått skrudd litt i dag også! Stor takk til Geir på Svein Jensen Bilverksted og Jens Kristian på GS Bildeler Oslo!! I dag har vi montert Sparco 4punktsbelter, nye Casterstag med gromme foringer, komplett ny styremekanisme, Powerflex stabstagforinger, 4xbærearmer bak, Knirkeforinger bak med tilhørende foringsbrakett! Div bilder:
KingB Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Dette løses bare med en motstand, som blir brukt til å virke som en forbruker (tenneren), dette er basic Mr Fix-it!!
Remito Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Selv om jeg ikke er veldig glad i disse "båtmotorerene", så blir dette her knall Blir nok litt "glatt" ut av svingne nå
KingB Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Båtmotor du lissom Men glatt blir det! Det kan jeg garantere! Ref: Prøveskilt i går kveld
lasseln Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Verkstedsskilter, eller klistreskilter fra bt? Spiller det noen rolle?
norbakken Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Det her blir gromt, gleder meg til å se deg på tvers
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Verkstedsskilter, eller klistreskilter fra bt? Spiller det noen rolle? Egentlig nei, men hvis det var klistreskilter så er det jo alltids kjekt å høre om det var enkelt å få det, i forhold til meg senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå