KingB Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 MortenTouring: Takk for det Sund.M3: E34'en er solgt til "Kristian" her på forumet
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Dette blir spennende, gleder meg tilå se mer;)
Torek Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg.
Sund.M3 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg. Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd?
KingB Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg. Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd? Det var Jarmund sin! Grom den! Meg bekjent så er dette den eneste andre E39 M5 i Norge som er skikkelig banerigga.
ealoken Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 går en svart m5 i oslo distriktet med presse.
KingB Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 går en svart m5 i oslo distriktet med presse. Går MANGE i Norge med presse! Jeg snakket om banerigga E39
Kristian Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Det var jo en svart en til salgs på finn.no for noen år tilbake, med bur osv
Sund.M3 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg. Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd? Det var Jarmund sin! Grom den! Meg bekjent så er dette den eneste andre E39 M5 i Norge som er skikkelig banerigga. [ Bilde ] Den ja, så ut som den funka bra den
Lars89 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Har jo den Nascar-motoriserte saken også da. Strengt tatt ikke en M5, men er en banerigga E39
KingB Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Da har jeg og Gurken vært ute å testa kjerra! Den går godt! Virkelig godt! Mye bedre enn forventet, og det er kult! Blir spennende å kjenne draget etter at ESS har fingra litt med godsakene hohoho. Videre så var det en god del klunkelyder i understellet. Vi løfta den opp i bukken og sjekket alt som var av bevegelige deler. Diagnosen var som følger: Utslitt endeledd VS foran, utslitt stabstag VS foran, utslitte støtdempere foran, påbegynnende slitasje 3 stk traversforinger bak, knekt stabstagfeste bak. Stabstagfestene bak på disse bilene er svært svake punkter. Derfor har BeastPower utviklet en kraftigere patent for å holde stumt når kreftene blir for sterke! Alt i alt veldig godt fornøyd med hvordan bilen fungerer og ser ut. Lite rust og skader generellt både over, inni og under. I kjent KingB stil så bytter jeg rett og slett ut alt i understellet! Liker tanken på at ting er nytt, slik at jeg kan spinne og herje - år etter år uten å måtte skru! I morgen tidlig bærer det opp til GS-Bilder, min trofaste samarbeidspartner, og bestiller følgende: -Casterstag -Bærearmer -Støttestag foran -Powerflexforinger til stabstag foran -Komplett styreledd stag -Hjelpesnekkeforing -Motorfester -Knirkekuler bak -Støttestag bak -Traversforinger bak -Powerflexforinger til stabstag bak Blir å montere gromme polyforinger fra Rogue Engineering i casterstagene: Whoop whoop
ealoken Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 blir bra dette Bjørnar, dette med stabstag bak er en eget kjent ting på M5
KingB Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Hva slags eksos går du for da påsan? Supersprint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå