Gå til innhold

Bristolgarasjens E39 M5 - "Driftlimmo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg.

Skrevet
Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg.

Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd?

Skrevet

Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd?

Det var Jarmund sin! Grom den!

Meg bekjent så er dette den eneste andre E39 M5 i Norge som er skikkelig banerigga.

k290i9e005tu5hs6yqsw.jpg

Skrevet

Det var Jarmund sin! Grom den!

Meg bekjent så er dette den eneste andre E39 M5 i Norge som er skikkelig banerigga.

[ Bilde ]

Den ja, så ut som den funka bra den :D

Skrevet

Da har jeg og Gurken vært ute å testa kjerra! Den går godt! Virkelig godt! Mye bedre enn forventet, og det er kult! :)

Blir spennende å kjenne draget etter at ESS har fingra litt med godsakene ;) hohoho.

9a2o5f2mfg0eyb8nsqh0.jpeg

Videre så var det en god del klunkelyder i understellet. Vi løfta den opp i bukken og sjekket alt som var av bevegelige deler.

Diagnosen var som følger: Utslitt endeledd VS foran, utslitt stabstag VS foran, utslitte støtdempere foran, påbegynnende slitasje 3 stk traversforinger bak, knekt stabstagfeste bak.

Stabstagfestene bak på disse bilene er svært svake punkter. Derfor har BeastPower utviklet en kraftigere patent for å holde stumt når kreftene blir for sterke!

mmwlsk20678oeh8vd6pb.jpeg

oy9gygcw75z90o6laazl.jpg

Alt i alt veldig godt fornøyd med hvordan bilen fungerer og ser ut. Lite rust og skader generellt både over, inni og under.

I kjent KingB stil så bytter jeg rett og slett ut alt i understellet! Liker tanken på at ting er nytt, slik at jeg kan spinne og herje - år etter år uten å måtte skru! :)

I morgen tidlig bærer det opp til GS-Bilder, min trofaste samarbeidspartner, og bestiller følgende:

-Casterstag

-Bærearmer

-Støttestag foran

-Powerflexforinger til stabstag foran

-Komplett styreledd stag

-Hjelpesnekkeforing

-Motorfester

-Knirkekuler bak

-Støttestag bak

-Traversforinger bak

-Powerflexforinger til stabstag bak

Blir å montere gromme polyforinger fra Rogue Engineering i casterstagene:

a5pol7ipdtiof6sqfdsr.png

Whoop whoop 8)8)8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...