Gå til innhold

Fjeld's e30 340i v8

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

Diesel<3, ikke grassklipper-drivstoff!:P HAAAAAAAAAAAATER useriøse kjøpere, de skulle vært skutt på stedet! Lykke til med salg

Ja det var jævli flott... Sa nei til tre andre potensielle kjøpere samme kvelden som dagen etter hadde funnet noe annet eller ombestemt seg... :roll: Men motoren sendes oppover mot nord til uka om alt klaffer nå :)

det er jeg faktisk litt enig i ;) en ting er sikkert, skal du skille deg ut, så er e30 med diesel tingen! :P

Skille meg ut? Om andre synes mine ideer, konsept (eller hva det skulle være) er oppbrukt så får det så være :) Her bygges det bil til meg selv og mitt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, var litt irritert istad over andre grunner :P Men ser poenget ditt, e30 og diesel er skjeldent og tøft :) Men denne gang ble det motor med x antall hull i blokka og gromt lydbilde ;)

Neste steg er å komme meg utav huset og hente den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr fjeld skal putte V8 i bilen sin :lol::roll:

Hva er så morsomt her??

Edit: Ja som dere alle kan se har BD Racing "avslørt" motorvalget mitt..

Poenget var å vente til motoren sto i bil, men etter for mye synsing og spekulering så velger jeg å avsløre motorvalget.

Havnet på en M60b40 :) Har skrudd ut bkf og holder på med å lage brakett for innfestning på forskjermen bak lykta :)

Litt mere deler blir handlet litt etter litt, og bilen står forhåpentligvis klar til e30meet 2013 :)

God jul og godt nyttår! :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8 er gromt det. Og med arbeidslysten din så blir det vel bil av denne til E30 meet.
Satser på at den er klar til e30meet ja, hadde vært kjempemoro og kjørt bilen til Rudskogen for egen maskin :)

Hvilken motor andre synes du skal ha i DIN bil er jo bare og overse. Du bygger jo bil til deg selv.

Riktig, jeg har ingen sans for diesel og skal heller ikke ha noen diesel i min bil!
Hvis du får det godkjent er jo det det aller beste, :applause:
Her er heldigvis vekta ingen begrensning da akselvektene originalt er vesentlig høyere enn på en 325 :D

Problemet her blir nok motorens 400nm, men skal se hva jeg får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...