M|Fjeld Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Vegar: Har montert mellomaksel, giroverføring, motor, radiator og eksosmanifolder. Så for å få tatt en prøvetur mangler jeg bare girkassetraversen Men det å få den i godkjent stand vil kreve en del mer arbeid. Har funnet masse rust på karosseri som må taes, og mesteparten i understellet må byttes ut. Men det tar jeg senere, første pri er å få den igang Torolav933: Ja, veldig fint om du gir fra deg en lyd om du har.
VegarVS Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Ahaa, ett godt stykke på vei ihvertfall:)) Sent from my Ifaun using Tapatalk
Torolav933 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Vegar: Har montert mellomaksel, giroverføring, motor, radiator og eksosmanifolder. Så for å få tatt en prøvetur mangler jeg bare girkassetraversen Men det å få den i godkjent stand vil kreve en del mer arbeid. Har funnet masse rust på karosseri som må taes, og mesteparten i understellet må byttes ut. Men det tar jeg senere, første pri er å få den igang Torolav933: Ja, veldig fint om du gir fra deg en lyd om du har. Hadde ikkje, desverre!
M|Fjeld Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Starteren er ødelagt, så har ikke startet den nei Derfor jeg trenger girkassetravers så jeg kan få dratt den igang
bayerks-mach-werk Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 nå må du få ut fingern og få skrudd litt igjen . vært dødt her for lenge nå syntes jeg.
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 JAAAAAAAAAAAAA!!!! Bilen har startet Thundercoil, Andy520iA og bayerks-mach-werk reagerte på dette 3
KarlDahl Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 JAAAAAAAAAAAAA!!!! Bilen har startet Kult! Kjørbar også eller?
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Det er det! Veldig fornøyd nå! Må skru opp eksosen og legge opp et par kjøleslanger så skal den være kjørbar
KarlDahl Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Det er det! Veldig fornøyd nå! Må skru opp eksosen og legge opp et par kjøleslanger så skal den være kjørbar Alltid gøy med oppstart av ny motor! Ser frem til oppdatering med kjørbar bil
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 KarlDahl: Ja dette var veldig morro! Første gang jeg har kommet så langt i et prosjekt Jørgen: Den passet som hånd i hanske
Andy520iA Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Gratulerer. Veldig kjekk oppdatering dette da:) Konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå