Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vegar: Har montert mellomaksel, giroverføring, motor, radiator og eksosmanifolder. Så for å få tatt en prøvetur mangler jeg bare girkassetraversen :) Men det å få den i godkjent stand vil kreve en del mer arbeid. Har funnet masse rust på karosseri som må taes, og mesteparten i understellet må byttes ut. Men det tar jeg senere, første pri er å få den igang :)

Torolav933: Ja, veldig fint om du gir fra deg en lyd om du har. :)

Skrevet
Vegar: Har montert mellomaksel, giroverføring, motor, radiator og eksosmanifolder. Så for å få tatt en prøvetur mangler jeg bare girkassetraversen :) Men det å få den i godkjent stand vil kreve en del mer arbeid. Har funnet masse rust på karosseri som må taes, og mesteparten i understellet må byttes ut. Men det tar jeg senere, første pri er å få den igang :)

Torolav933: Ja, veldig fint om du gir fra deg en lyd om du har. :)

Hadde ikkje, desverre!

Skrevet

Starteren er ødelagt, så har ikke startet den nei :( Derfor jeg trenger girkassetravers så jeg kan få dratt den igang :)

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Det er det! Veldig fornøyd nå! :D  Må skru opp eksosen og legge opp et par kjøleslanger så skal den være kjørbar :)

Skrevet

Det er det! Veldig fornøyd nå! :D  Må skru opp eksosen og legge opp et par kjøleslanger så skal den være kjørbar :)

Alltid gøy med oppstart av ny motor! :) Ser frem til oppdatering med kjørbar bil ;)

Skrevet

KarlDahl: Ja dette var veldig morro! Første gang jeg har kommet så langt i et prosjekt :)

Jørgen: Den passet som hånd i hanske :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...