M|Fjeld Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Da var motoren i! Skal ikke klage på redskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 [ Bilde ]Da var motoren i! Skal ikke klage på redskapen Hehe, tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Jepp Kranbil er fine saker det Edit: Oppkobling av motor skjer imorgen og det satses på oppstart til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Hva gjør du med diverse filtre, og bensin, eeeh, dieseltanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Dieseltanken er tømt og div filtere skal handles inn til uka. Handlet inn motorolje og kjælevæske på Mekonomen idag og satser på oppstart imorgen. Har hele helga jobbet med å lakkere lastebilen i kulda, så får se om tid og vær tillater litt skruing istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Jeg putta bensin motor i tds'n, og ikke f.. om jeg fikk tømt tank og rør 100%. Den ville aldri starte, uten å kjøre systemet igang på startgass.. Gikk bare å bobla og døde ved pådrag! Tømte tank og rør 4 ganger.. Måtte til slutt putte på rør og tank fra donorbilen, og da startet den på første forsøk og malte som en katt Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Takk for tips! Blir det ikke fyrings får jeg bytte tank og handle inn nye bensinrør og slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Diesel har vist en evne til å sno seg godt rundt i systemet, og var ikke så lett å få bort alt.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Viss du kobla trykkift inn på slangene, då de får sprute ut driten, ? Eller flusje lenge med vann så sette trykkluft så det tørka inni der? litt Reodor felgen kanskje men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Viss du kobla trykkift inn på slangene, då de får sprute ut driten, ? Eller flusje lenge med vann så sette trykkluft så det tørka inni der? litt Reodor felgen kanskje men Jeg fikk ikke det til å bli bra på den første måten der. Prøvde ikke med vann, og usikker på om det er gunstig.. For min del var det bedre å byttet rør og tank enn å feilsøke.. Hadde allerede knotet med dette i flere mnd.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Om den ikke fyrer med det som sitter på, får jeg sette igang med å bytte rør, slanger og tank Bilen står stille med presenning over seg om dagen da tida går med til garasjebygging! Bygget er snart ferdig! Venter bare på at elektrikeren kommer så taklamper og det andre elektriske blir ferdig. Når dette er ferdig blir bilen parkert inne for resten av vinteren Litt specs: 3.60 innvendig takhøyde, 10 meter innvendig bredde og 6 meter innvendig lengde! Er itillegg 3 "rom" hvor et av dem er lukket, ca 3x3m hver av dem Har 10 lysarmaturer liggende klare for montering, 2søyler i midten er bestilt og masse hyller og skap pluss heftig lydanlegg skal monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 For en herlig garasje Ikke gal den RAMen bak der heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Tror det blir bra ja! Fadern har kjempet mot kommunen i 3 år nå om å få bygge, og i høst fikk vi gjennomslag! Fikk endra byggeregelen i LNF områder for bærum kommune og, så det var bryet verdt RAMen er ikke så gal nei! 5.7 Hemi med Magnaflow race eksos Røsk og riv bilen til fadern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Julegave til meg selv på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Misunner deg garasjen! Fyyyy fader så deilig! Edit: - og for et flott bilde på medlemskortet eller hva det er fornoe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå