M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Fulgte med manuell kasse på m20en. Motoren kommer fra en 525ia, så er godt mulig den står i driver eller noe anna. Får låne en annen hjerne og se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Du må lure den til å tro den står i park, tror ikke det hjelper å bytte hjerne. Er en eller to stik på elnett som må laskes. Ligger info på nett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Ser man det De hadde jeg glemt! Ledningene sitter ved girskiftern til automatkassa mener jeg å huske? Var hvertfall der jeg fant dem på e34en jeg hadde i sommer. Koblet to av dem sammen så fyra bilen tverdt med m50 og manuell. Uten den sammenkoblet var bilen dau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg vet ikke, men inbiller meg det ligger et stikk i hanskerommet, ved hjernen. Jeg måtte forøvrig sette strøm på ei ledning i hanskerommet, med e34 faceliftnett. Var det facelift elnett foresten? Den er ikke plugg n play med preface kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Må ha nytt startrele, evt bytte det ut med en kabel. Har forklart og bilde av hvordan det er i e34 i tråden min om du vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Da har jeg prøvd meg litt fram her! Koblet sammen ledninga ved girkassa (så hjernen tror den står i park), vrei om nøkkelen og fikk startmotoren til å gå rundt såvidt det var. Kom en del røyk opp av motorrommet, fra dynamo'en av alle plasser. Så denne må nok byttes med starteren. Jeg vet ikke, men inbiller meg det ligger et stikk i hanskerommet, ved hjernen.Jeg måtte forøvrig sette strøm på ei ledning i hanskerommet, med e34 faceliftnett. Var det facelift elnett foresten? Den er ikke plugg n play med preface kontakt. Helvete ta, er sålenge siden jeg har tatt i e30 nå at alt jeg hadde lært er glemt Den ledningen i hanskerommet er til turteller(svart), right? Må vel trekkes fram til kontakta? Har facelift elnett på motoren ja. Mener min bil kom så sent at den fikk facelift kontakten, stemmer dette? 05/87modell, passet rett nedi med kontakta på m20en. Må ha nytt startrele, evt bytte det ut med en kabel. Har forklart og bilde av hvordan det er i e34 i tråden min om du vil se. Hmm.. fikk motoren til å dreie rundt istad så vidt det var. Så er ikke helt sikker på det Men send meg gjerne link til siden i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Helvete ta, er sålenge siden jeg har tatt i e30 nå at alt jeg hadde lært er glemt Den ledningen i hanskerommet er til turteller(svart), right? Må vel trekkes fram til kontakta? Har facelift elnett på motoren ja. Mener min bil kom så sent at den fikk facelift kontakten, stemmer dette? 05/87modell, passet rett nedi med kontakta på m20en. var ikke turtelleren jeg tenkte på, var ei annen ledning. men jeg husker ikke så mye, for var ei vending det var inn og ut med 3 forskjellige motorer, og bytte av elnett fram og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Hmm.. Bytter starter og dynamo i førstomgang, og se om det blir noe fyring. Nytt batteri må handles og Er forresten på utkikk etter følgende deler - Gulvteppe - Pedalsett manuell - Slavesylinder 260 girkasse - Dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 jeg har litt dørtrekk i ymse varianter. sjekk en av salgstrådene mine, ligger bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 se her ja bra det er noen som står på og gjør noe e30'n min står bare og samler støv om dagen jeg har skinn trekk til turing. men vet ikke om de passer 4 dørs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Hehe, gjør en litt arbeid hver dag så blir det bil tilslutt! Hmm.. Interessant! Hva slags pris ser du for deg? Mener touring trekk passer over på sedan om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Jeg har strøkene skinndørtrekk til 4dørs:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 viewtopic.php?f=14&t=229722 var en som skulle ha de for litt siden for 1200 som aldri kom. men du kan få de for 1000 hvis de passer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Jeg har strøkene skinndørtrekk til 4dørs:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Du har pm! http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=229722var en som skulle ha de for litt siden for 1200 som aldri kom. men du kan få de for 1000 hvis de passer da Må se an litt, men kommer tilbake til deg Har du en m20 coil liggende da? Trenger en så jeg får fyra e30en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 tror jeg har det faktisk skal se i morgen kan sende deg pm hvis jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå