Kalleklovn Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hei Jeg vurderer å kjøpe en 525/530 fra 2009 eller 2010. Vil jeg kunne bruke bluetooth handsfree i en slik bil mot en iPhone 4s? Noen som har erfaringer med dette? Støtter BMW også streaming av musikk via bluetooth fra den tilkoblede telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Etter å ha trålet forumet er det mange forskjellige svar på dette. Noen som kan gi meg et enkelt svar på om handsfree vil funke, og hva som skal til for å kunne styre spotify/musikk via rattet i en 2009 e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Handsfree vil fungere, så lenge bilen har dette. Streaming av musikk via Bluetooth har aldri vært mulig på e6x fra fabrikk, så der må det monteres tilleggsutstyr, enten uoriginalt eller originalt fra BMW-modeller som fikk denne muligheten. Har bilen 6FL i utstyrslisten kan iDingser og minnepenner kobles til via USB og styres fra bl.a. rattet. Om den har den nye typen navigasjon professional kan du også kopiere musikk fra USB-minnepinne samt rippe CD-er inn på bilens harddisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Noen som har ettermontert utstyr for Bluetooth-audio? Noen som vet prisen på å få gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvilken type navigasjon har du? Dersom du har CIC kan du ettermontere combox media enhet. Dette krever imidlertid at CIC'en har en software versjon som er fra 03/2011. Prisen for dette avhenger av hvor du kjøper deler og hvem som gjør jobben, men du bør komme et stykke for 5000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Navi proffessional. Versjon av sw vet jeg ikke, men hvor finner jeg ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Blitt klokere, Kalleklovn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Nei, desverre. Ikke helt hatt energi til å gjøre noe ned det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Dette må jeg få til. Noen som har gjort dette? Hvordan finner jeg sw-versjon, og hvordan vet jeg om jeg har CIC? Vil gjerne at dette skal funke sømløst med telefon. Bilen har iPod-connection i midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 En veldig enkel og kjapp løsning er å kjøpe en bluetooth-adapter. Denne selges på bl.a. Clas Ohlson til 249,- eller noe. Ulempen her er at du ikke kan styre musikken fra rattet og slikt. Om du har en CD-spiller foran og stor skjerm har du CIC. Har du to CD-spillere har du den eldre CCC og har du liten skjerm har du den simplere M-ASK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Har tenkt tanken, men vil tlf fikse å være koblet til tlf og slik adapter samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Det vet jeg faktisk ikke. Har kjøpt slik adapter selv, men har aldri testet det. Bluetooth handsfree fikk jeg akkurat kodet inn i bilen, så har ikke så mye erfaring der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Er jo bare en måte å finne ut det på skal se om jeg ikke får testet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Jeg kommer til å følge med på dette, hold tråden oppdatert med det du finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå