DCA Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Perfekt! Senk og felger og mye motor Kort oppskrift til fineste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Meget lekker bil! Ser ut som den har det meste av utstyr også Kjenner jeg blir misunnelig... denne har det meste av utstyr ja.. bilen kommer muligens for salg i vår/sommer vurdere mer familievennlig bil selv om kjørekomfort og kjøreegenskaper er perfekt i denne etter min mening. herlig følelse når du sitter bak rattet på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Perfekt! Senk og felger og mye motor Kort oppskrift til fineste bil. den er nok senket litt mye etter noen meninger. men jeg synes den er fin å kjøre.. bare til å passe litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Pen bil med mye utstyr! Ikke ment som kritikk, men hvordan er det egentlig med dieselmotor i en cabriolet? Det er jo ikke akkurat godlyd som kommer ved pådrag. jeg hadde en e60 525D 2004 mod. denne kan ikke sammenlignes. mye finere gange på 3 serien. dessuten når du kjører hører du 6er lyden og ikke diesel lyden når du sitter inni bilen. denne bilen går på 0.6l på mila.. herlig. Dessuten føles det som om bilen går like godt oppoverbakkene som nedover. men kan jo ikke sammenlignes med m3 eller lignende på lyd.. det sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Utrolig flott bil, faktisk veldig lekker i hvit Men hva slags motorisering har du, er det 325d med Hartge tuning eller orginal 335d? Ser ingen bilder av hekken på bilen så jeg klarer ikke å bedømme Ikke ment som kritikk, men hvordan er det egentlig med dieselmotor i en cabriolet? Det er jo ikke akkurat godlyd som kommer ved pådrag. Jo i disse dieselsekserne så er det absolutt god lyd, særlig med pådrag. Lyden er massiv, voksen og passer skyvet godt Ser du kjører Prius faktisk, er vel den eneste på Bimmers som kjører det Det er en 325D med Tuning. er jo selvsagt 2995ccm og med rattgir. Savner ikke noe lyd nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 jeg hadde en e60 525D 2004 mod. denne kan ikke sammenlignes. mye finere gange på 3 serien. dessuten når du kjører hører du 6er lyden og ikke diesel lyden når du sitter inni bilen. denne bilen går på 0.6l på mila.. herlig. Dessuten føles det som om bilen går like godt oppoverbakkene som nedover. N57 har en helt annen gange enn den gamle M57, mye mer mykere tomgang og mer finstemt og stram sekserlyd. Man merker stor forskjell bå disse motorene ja, både lydmessig men også ytelsesmessig. Ja det sparker godt, vil anbefale deg en tur nedover Autobahn med denne bilen så skal du få kjenne skyv og fartsresurser man skal lete lenge etter i en annen diesel bil. Har selv 265 hk og 560 nm i min E90 og den var gøyal på veiene nedover der. Det værste er jo at man aldri går tom for krefter, det bare skyver like jævlig over 230 km/t som under Man ligger i 180 km/ t og gir jernet i sjette gir, 190, 200, 210, 220, 230 km/t på et blunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 jeg hadde en e60 525D 2004 mod. denne kan ikke sammenlignes. mye finere gange på 3 serien. dessuten når du kjører hører du 6er lyden og ikke diesel lyden når du sitter inni bilen. denne bilen går på 0.6l på mila.. herlig. Dessuten føles det som om bilen går like godt oppoverbakkene som nedover. N57 har en helt annen gange enn den gamle M57, mye mer mykere tomgang og mer finstemt og stram sekserlyd. Man merker stor forskjell bå disse motorene ja, både lydmessig men også ytelsesmessig. Ja det sparker godt, vil anbefale deg en tur nedover Autobahn med denne bilen så skal du få kjenne skyv og fartsresurser man skal lete lenge etter i en annen diesel bil. Har selv 265 hk og 560 nm i min E90 og den var gøyal på veiene nedover der. Det værste er jo at man aldri går tom for krefter, det bare skyver like jævlig over 230 km/t som under Man ligger i 180 km/ t og gir jernet i sjette gir, 190, 200, 210, 220, 230 km/t på et blunk enig idet ja.. ja har ikke hatt denne bilen så lenge . kjøpte den i mai så tenker en tur nedover i vår.. teste den ut litt.. elsker skyvet som er i bilen.. herlig følelse. vurderte nylig bytte denne ut i en x5 2009 mod..men savnet hadde nok blitt stort tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Skikkelig rå bil med rette fargen Kjetil som har tuklet med oppgradering eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Skikkelig rå bil med rette fargen Kjetil som har tuklet med oppgradering eller? takk takk.. nei men det er han som tuner biler for kjetil dei og.. dei har ett samarbeid. kjempefornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodeamannes Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Bilen blir å se på modball neste år.. Oppfordrer alle til å være med. www.modball.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Bilen blir å se på modball neste år.. Oppfordrer alle til å være med. http://www.modball.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Bmw sin dieselsekser er uansett ikke ulyd! No affence, men hvordan lyder Priusen? Veldig fin cab du har! Har kjørt et par sånne selv og lyden er fin i 325d motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Bilen blir å se på modball neste år.. Oppfordrer alle til å være med. http://www.modball.com Se her ja ! Nydelig e93! Gleder meg til å se den i levende live Kommer til å bli en konontur vi legger ut på i sommer Modball FTW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Utrolig pen bil, virker som det meste er helt perfekt her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 +1 flott bil du har! Heilt perfekt cab:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå