CrZyWiz Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Passer rett på, ville dog vurdert å kjøpt Eibach fjærer, med Bilstein dempere visst jeg var deg Gode priser hos Autotrio. Koed har også meget gode priser, men vet ikke om de fører bilstein dempere.
shoetang Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Koed har orginalt m tech understell til 10 500kr. det er 4 dempere, 4 fjærer, 2 krengestabilisatorer og monteringsett... eg ville ringt de og spurd om det passer til din bil:)
Lars89 Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Passer rett på det. Hadde det før. Ville kjøpt topplager og stabstagledd foran og bak også da dette er slitedeler og de går ofte i stykker ved demontering.
shoetang Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Passer rett på det. Hadde det før. Ville kjøpt topplager og stabstagledd foran og bak også da dette er slitedeler og de går ofte i stykker ved demontering. Dette erfarte eg og. Måtte bestille dette, så bilen ble stående noen dager å vente på¨deler...
morty92 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Takk for alle svarene! tror jeg også bestiller topplager å stabbstagledd, da jeg er veldig avhengig av bilen. Har mest lyst på bilstein dempere, så blir nokk det jeg går for
shoetang Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Husk at bilen må stå på bakken når du teiter til bakdemperene på bilstein, ellers får du lekkasje.
morty92 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Fikk noen e-mail´er fra de på koed idag. de mente at jeg skulle heller gå for Eibach eller H&R, skulle være samme kvalitet å komfor, men ca halv pris i forskjell til orginalt! Noen som vet om Eibach å H&R er bra ?
Lars89 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Eibach og H&R er gode greier. Ville helt klart valgt det fremfor originalt understell. Skader jo ikke å få bilen noen mm nærmere bakken heller
shoetang Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Orginalt M TECH gir komfort og kjøreglede. Går du for noe uorginalt blir det litt stivere og lavere. Det kommer an på hva du ønsker, personlig synst eg orginalt er betre. Tåler du litt lavere og stivere bil så er jo det greit for deg. Eg valgte bilstein B12 på en e36 eg hadde. Orginalt var dobbel pris. Hadde det vert mindre prisforskjell ville eg valgt M Tech.
quandt1960 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Husk M foringer hvis du skal ha det helt likt. De er stivere bortsett fra hydroforingene eg mener er lik på alle. Du ser det sikkert på delenumrene i etk
Silverboy Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Husk at bilen må stå på bakken når du teiter til bakdemperene på bilstein, ellers får du lekkasje. Hmmm.. Hva gjør at bilstein er vare på dette?
shoetang Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Husk at bilen må stå på bakken når du teiter til bakdemperene på bilstein, ellers får du lekkasje. Hmmm.. Hva gjør at bilstein er vare på dette? Ble fortalt av gs bildeler at dette måtte gjøres ellers kunne man resikere at demperene begynner å lekke etter kort tid. Ser på forumet at flere som har slitt med lekasje på nye bilstein dempere, mange konkluderer med at de ikke har blitt teitet til når bilen står på bakken. Har sett noen andre som har hatt problemer med det uansett. Eg hadde forøvrig ingen problemer med B12 settet mitt. Hvis man ikke gjør dette ble eg fortalt at demperene vil være i spenn på når man setter bilen ned på bakken, da kommer det lekkasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå