Anton318i Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Jeg har en E36 318i 91'mod. Originalmotoren har blitt byttet ut med en M44 motor fra en 318is. Det snart på tide med ny EU-kontroll, og jeg er usikker på om jeg tørr å kjøre den bort i det hele tatt. Er det noen måte å få motoren godkjent på? Orginalt har den 115hk men etter motorbytte har den 140hk. Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Kommer vel aldri til å bli opptaget? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 ingen som ser det kjør den på eu du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton318i Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Vet motoren er kliss lik utseendemessig og alt, men tror ikke du de merker det på serie nummer eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Tviler på att de kommer til å merke noe, så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 De kikker ikke på serienummer på motoren osv på Eu-godkjenning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 herregud mann.. folk godkjenner jo 2.8l i 320iène sine. Ikke ta det så høytidelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Null problem, min e36 320i gikk gjennom glatt med 328i motor Trenger ikke sette den ikke inn hvor du eventuelt vet de har stålkontroll på bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 b20 og b28 er så og si like, m42 og m44 er ikke like med noe annet enn antall sylindere. Kjør den på ett verksted som har lite bmw, så går det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Så lenge det ser originalt ut og har riktig antall sylindre er det svært få som reagerer på det. Ville ikke vært bekymra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har en 316 som blei godkjent med 320 motor så null problem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton318i Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Okey takker for kjappe svar:) Hva skjer om jeg kjører bort og den ikke blir godkjent pga motoren, får jeg ta med bilen tilbake eller får jeg bot eller hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 De skal ikke ha lov til å gjøre noe annet enn og ikke Eu godkjenne den bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har en 316 som blei godkjent med 320 motor så null problem:) Kor du godkjennte den?! hehe, sverige?! :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Ser jo greit forskjell på motorene egentlig, spesielt med tanke på at den gamle hadde registerreim... Men tror nok det skal gå bra, jeg hadde ikke bekymra meg for mye Værre med ikke-godkjent senk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå