Anderspr0 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hei alle Bimmers! Har en BMW E46 320i 99 mod, kjempebra bil. Men synes det er noe som ser litt rart i fronten, eller noe som mangler, kanskje litt flat. Noen innspill på dette, evt. hva jeg kan forbedre for å få til en ordentlig fet bimmer? Det jeg skal/har gjort er; fjerne øyelokk, Xenon i grøft, nye AE, vinyl-wrappe chromelistene til sort, bytte til smoked/sotet framblinkers, sideblinker og kanskje baklykter, NYE FELGER PRIO 1 (tenker litt på 19" M3 eller M5 felger, noen innspill/noen som selger 19", max 6-7000), montere stereoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Stort sett alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Fjærne øyelokk, fetere felger e46 csl replica? Burde være innenfor budsjettet ditt. Coilovers i tillegg, så begynner det å bli noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg hadde fjerna chrom listene rundt vinduet. Jeg hadde kjørt det svart istede. M3 speil evnt. senk og felg. Skal ikke si så mye selv for min trenger mye den å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Shadowline lister rundt vinduer, coilovers, fjærn øyelokk, noen skikkelige kantfelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Felger er prio 1. Listene kommer til våren som sagt. Den har just senkesett, men dere sier coil covers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Som sagt, svarte lister, ett sett felger og coilovers så har du feit bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Justerbart senkesett er det samme som coilovers ja Felger og senk gjør det meste på en bil. Så når du får handlet deg nye felger, og senket den litt mer, blir det bra. Er også enig med de andre om å bytte ut kromlistene med svarte shadowlinelister rundt vindu. btw, her finner du en del felger i den prisklassen du ser i: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/ Er flere her inne som har handlet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Coilovers, sorte lister, fjern øyelokka, concavefelger så har du kommet langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg ville beholdt crome listene, og gjerne montert chrome i nyrene også. Man blir nødt å ha noe som bryter på en svart bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Nei nei nei, enig med chrome nyrer, men listene rundt vindu synes jeg blir for jall i chrome.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 hva med svart-blanke lister rundt vinduene, og black chrome-nyrer? Gidder ikke å nevne felger, skru ned høyden, evt spacere og fjerne øyelokka for det har alle nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Med en svart bil, og alt svart- er det jo ingen detaljer å henge øynene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Med en svart bil, og alt svart- er det jo ingen detaljer å henge øynene på? Generelt alle formene på bilen! Kommer jo mye tydligere frem i virkeligheten enn på biler. Er ganske enig med at det er pent med kontraster, men chromelistene rundt vindu er ikke pent, uansett. Chromenyrer er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Hva med vingen på taket? Jeg har liker både chrome-list og sort. På min bil vil/skal jeg gå for svart. Men hovedsaken i første omgang er sommerfelger. Definitivt. Enkelt å justere senken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå