NBCustom Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg ville beholdt crome listene, og gjerne montert chrome i nyrene også. Man blir nødt å ha noe som bryter på en svart bil.. x2, helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Øyelokk av og nye smoked-blinkers på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Tips til felger? Ønsker å kjøpe brukt, da budsjettet strekker seg kanskje til 6.000,- ink dekk. 19", men 18" kan være aktuelt. Synes egentlig felgene er fete, men også CLS(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Det der er vel vanlige e46 m3-felger, mens csl-felgene ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Ja, de jeg linket til var M3, men vet ikke helt om jeg skal gå for M3 eller CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Xenon i grøft er montert, ble fett Montert Angel Eyes også, ble ende fetere. Sinnsykt bra lys, men mangler rele-oppsett Matt eller gloss lister rundt vindu? Chrome eller svart nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 http://images.bimmers.no/files/d26s853oukcqhdi7zze2.jpg Enig! Disse M3 felgene gjør seg vanvittig bra på en godt senka E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 http://images.bimmers.no/files/d26s853oukcqhdi7zze2.jpg Enig! Disse M3 felgene gjør seg vanvittig bra på en godt senka E46! +1 ville nok kjørt på med senk og de hjula, csl felgene har blitt litt for vanlige. M3 hjula ser en ikke så ofte lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Fant M3 Speil på ebay til 350,- Disse er nok ikke av beste kvalitet, men holder vell over de originale? (Ser mye bedre ut) Tenkte litt på disse, og fått lakkert de i samme farge. Om de bærer preg av kvaliteten etterhvert, kan jeg jo alltids sette på de originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Monterte 60 LED Angeleyes, ble noe helt annet enn de gamle gule/brune Mangler bare å få koblet inn motstand på gamle parklys sokkelen, slik av blinkersene ikke kommer på som parklys. Bestilte også først Xenon kit med 6000K til grøft, og trodde de var feil iforhold til nær. Så solgte de, og bestilte 8000K. Ser nå at 6000 er den riktige Må dermed nok en gang bestille nytt Kastet også sammen noe superenkelt som illustrerer shadowline Prøvde forsåvidt å wrappet de i matt vinyl idag, men var umulig å få til svingen bak med 10 cm bred vinyl. Så må nok kjøpe to store på ca 40x60 eller noe, og skjøte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Fjærne øyelokk, fetere felger e46 csl replica? Burde være innenfor budsjettet ditt. Coilovers i tillegg, så begynner det å bli noe.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Fjærne øyelokk, fetere felger e46 csl replica? Burde være innenfor budsjettet ditt. Coilovers i tillegg, så begynner det å bli noe.. +1 ) Øyelokka er som sakt fjernet, felger blir etter hvert, coilcovers dropper jeg, plagsom nok som den er Her i trøndelag snør det mye, og kommer meg ikke ut av parkeringsplassen og nedover gatene. For du skjønner, i denne byen brøyter jeg bedre enn brøytebilene! Er vel ikke alle E46 som må kjøre rundt med spade i bagasjerommet for å kunne parkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Begynner å bli bedre. Her er ett bilde av E46'en slik den er idag. Kommer nye GS Infinity 19" på onsdag (synes selv de er nokså lik CSL replica), og det var justerbart senkesett, så skal gjøre noen finjusteringer. Planen er også LED baklykter. Noen innspill? Alle tilbakemeldinger taes med ett stort takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 hadde beholdt den akkurat slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Nye felger er "desverre" bestilt da får se om det kommer noen m3 speil til høsten. Bilde av nye felger kommer. Hva med haifinnen på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå