Gå til innhold

Hva kan jeg forbedre på min E46?

Anderspr0
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Fant M3 Speil på ebay til 350,-

Disse er nok ikke av beste kvalitet, men holder vell over de originale? (Ser mye bedre ut)

Tenkte litt på disse, og fått lakkert de i samme farge. Om de bærer preg av kvaliteten etterhvert, kan jeg jo alltids sette på de originale ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Monterte 60 LED Angeleyes, ble noe helt annet enn de gamle gule/brune :-) Mangler bare å få koblet inn motstand på gamle parklys sokkelen, slik av blinkersene ikke kommer på som parklys.

Bestilte også først Xenon kit med 6000K til grøft, og trodde de var feil iforhold til nær. Så solgte de, og bestilte 8000K. Ser nå at 6000 er den riktige :( Må dermed nok en gang bestille nytt

3km7xpso12s3ru9dsdi3_thumb.jpg

am82c0bw7co1evy9nsn2_thumb.jpg

ixqrzwu6dzl3vaxdwbxl_thumb.jpg

Kastet også sammen noe superenkelt som illustrerer shadowline :) Prøvde forsåvidt å wrappet de i matt vinyl idag, men var umulig å få til svingen bak med 10 cm bred vinyl. Så må nok kjøpe to store på ca 40x60 eller noe, og skjøte den.

z01s1zmtscbc9meur2pi_thumb.jpg

xnx260zj5ljkjq7za1hd_thumb.jpg

ffrlz8hnpl3zaul629q8_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærne øyelokk, fetere felger e46 csl replica? Burde være innenfor budsjettet ditt. Coilovers i tillegg, så begynner det å bli noe..

+1 :)

)

Øyelokka er som sakt fjernet, felger blir etter hvert, coilcovers dropper jeg, plagsom nok som den er :-)

Her i trøndelag snør det mye, og kommer meg ikke ut av parkeringsplassen og nedover gatene. For du skjønner, i denne byen brøyter jeg bedre enn brøytebilene! Er vel ikke alle E46 som må kjøre rundt med spade i bagasjerommet for å kunne parkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Begynner å bli bedre. Her er ett bilde av E46'en slik den er idag. Kommer nye GS Infinity 19" på onsdag (synes selv de er nokså lik CSL replica), og det var justerbart senkesett, så skal gjøre noen finjusteringer. Planen er også LED baklykter.

Noen innspill? Alle tilbakemeldinger taes med ett stort takk! :D

5sd6oulb1cs77273u2f7.jpg

ih52gv7rz8jwxi6vaoiu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...