Gå til innhold

BMW motor ødelagt som følge av bort-tauing ? Hjelp !

jml1972
 Share

Anbefalte innlegg

Det er kjede på den - og ikke reim. Jeg skal sjekke kvitteringen på arbeidet som ble gjort på bilen min ifjor. Jeg mener det sto på kvitteringen at de hadde etterstrammet registerkjeden. Men det er mulig at ordlyden var anderledes. Skal sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken ordnet seg idag. Viking innrømmer at det deres skyld at jeg har fått skader på motoren - og de vil dette alle kostnader igjennom sittforsikringsselskap.

Til opplysning så fikk jeg høre av en venn som har studert litt juss. I en straffesak så må sannsynligheten for at motparten er skyldig være opp mot 90 prosent sannsynlig. I en sak s dette - hvor det er en erstatningssak så kreves det mindre bevis. Det må kanskje være over 50 - 60 prosent sannsynlig at motparten er skyldig. Dersom det hadde blitt en rettsak ut av dette - så hadde jeg med stor sannsynlighet kommet bra ut av den. Det at registerkjeden skulle ha hoppet av da jeg stoppet bilen/parkerte den - var mye mindre sannsynlig enn at bilen ble ødelagt da den ble tauet bort.

Er veldig fornøyd med Viking idag - har bare gode ord nå som ting har ordnet seg. Er også veldig fornøyd med innspill i dette forumet - siden det også har hjulpet meg til at denne saken har fått en god utgang.

Takk - jm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...