Stien Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Har leita lenge etter en fin E30, og nå har jeg endelig fått kjøpt en Bilen er en 1990 318IS, importert fra Tyskland. Tidligere eier har byttet ut stolene foran med noen bøttestoler i skinn, men disse skal byttes ut med originale stoler hvis jeg får tak i det. Han har også hatt sideskjørt på bilen, men disse er tatt av bilen nå Slenger ut et par bilder Da jeg hentet bilen Fikk tatt en liten vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Flott bil. Liker meget bra at du har fått bort jalla sideskjørt og at stolene byttes Gammal e-30 kler absolutt ikke uorginale jalladeler Kunne tenkt meg en is som bruksbil igrunn da jeg har sansen for den motoren og karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Veldi fin bil! Men blanke nyrer vil gjøre den enda finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Veldi fin bil! Men blanke nyrer vil gjøre den enda finere! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Chrome hører hjemme på gamle amerikanere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 pen bil, å må si jeg likte seta dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stien Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Takk for det. Er veldig i tvil på om jeg skal ha blanke eller sorte nyre. Men de blir nok sorte i første omgang. Setene er til salgs de, hvis jeg får tak i de originale grårutede sportsstolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Gratulerer med pen E30.! Noen skumle planer utover det du skriver med fjerning av skjørt og kaste ut jallastolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stien Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Takk for det Liker egentlig originalt utseende, så mangler is leppe. Vil nok sette på det til våren. Men vurderer også M-tech 2 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Chrome hører hjemme på gamle amerikanere Men høyglans alufelger er ok? Hele fronten er borte, smell på den blanke nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Ja, IS-leppe gjør susen.. Det skal jeg bestille til min også.. Sammen med muligens en eller to andre alternative fronter og bytte i.. Litt "lite" utvalg til facelift, som ikke alle har.. Så man må gå sære veier for å skille seg ut M-Tech2 er jo også nydelig, men samtidig mange som har det igjen.. Men man monterer selvfølgelig det man selv synes ser best ut Chrome hører hjemme på gamle amerikanere Men høyglans alufelger er ok? Hele fronten er borte, smell på den blanke nyrer Enig med Håskjold BMW-preget forsvinner med sorte nyrer, sammen med sorte griller.. Så hadde nok valgt chrome jeg også. Jeg har alltid kjørt med sort grill, frem til i fjor.. Kanskje alderen som har tatt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Er ikke vanskelig å se at det er en e30 uansett er jo smak og behag Syns du chrome-felger er pent? skrekk og gru! Forresten, lykke til med å få tak i sportsstoler i originalt mønster.. har vært dum å kvitta meg med to sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Meget pen bil! Hadde nok vurdert chromenyrer, oransje blinklys og is-leppe. Trenger ikke noe mer enn som så, egentlig. ! Synes faktisk de "fæle" sideskjørtene var litt kule..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå