Gå til innhold

Min E30 318IS

Stien
 Share

Anbefalte innlegg

Har leita lenge etter en fin E30, og nå har jeg endelig fått kjøpt en :D

Bilen er en 1990 318IS, importert fra Tyskland.

Tidligere eier har byttet ut stolene foran med noen bøttestoler i skinn, men disse skal byttes ut med originale stoler hvis jeg får tak i det. Han har også hatt sideskjørt på bilen, men disse er tatt av bilen nå :)

Slenger ut et par bilder

Da jeg hentet bilen

83zzxwlapjljhny0610c.jpg

vrj5cdqixqhcnpkglyf8.jpg

jg3rpuwzwo7rv111c2hp.jpg

Fikk tatt en liten vask :)

0i4boe781e9id2qfhvs9.jpg

ebm9au7jbt46tknqgsml.jpg

h67wy0lsaidstr9pze3a.jpg

4ns8timehm2r5thcct0r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Liker meget bra at du har fått bort jalla sideskjørt og at stolene byttes :D

Gammal e-30 kler absolutt ikke uorginale jalladeler :wink:

Kunne tenkt meg en is som bruksbil igrunn da jeg har sansen for den motoren og karosseriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, IS-leppe gjør susen.. Det skal jeg bestille til min også.. Sammen med muligens en eller to andre alternative fronter og bytte i.. Litt "lite" utvalg til facelift, som ikke alle har.. Så man må gå sære veier for å skille seg ut :) M-Tech2 er jo også nydelig, men samtidig mange som har det igjen.. Men man monterer selvfølgelig det man selv synes ser best ut :)

Chrome hører hjemme på gamle amerikanere ;)

Men høyglans alufelger er ok? Hele fronten er borte, smell på den blanke nyrer :)

Enig med Håskjold ;) BMW-preget forsvinner med sorte nyrer, sammen med sorte griller.. Så hadde nok valgt chrome jeg også. Jeg har alltid kjørt med sort grill, frem til i fjor.. Kanskje alderen som har tatt meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...