e39ae Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hei, kjøpte en E39(2000 modell og med xenon) for ikke så lenge siden og frontlyktene vil ikke slutte å dugge, så jeg har bestemt meg for å kjøpe nye lykter med AE. Har sett på Koed og funnet Hella lykter til en grei pris, varekoden er www7978. Problemet er at AE ringene på Hella lyktene er gule-ish såvidt jeg vet, og jeg har helst lyst på hvite. Så hva er det jeg burde kjøpe? Og hvor? Har lett rundt, men det er vanskelig å vite akkurat hvilken jeg skal velge. En annen ting, da jeg har pre-facelift lykter, vil det være bare å sette inn nye facelift lykter eller vil det være mye å gjøre med kabling osv? Takk på forhånd!
Otis Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Kjøper ny pærer/LED til AE, så er biffen løst. Men hold deg til Hella lykter
Kapitalisten Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Må bare ha nye overganger fra gammel til ny på blinklys og parklys, ballastene fra http://www.ekstralys.no/products/komplett-d2sr-ballast er plug and play. Kjøp som foreslått over, noen LED-pærer til ringene, og du er i mål. Men ja - hold deg til originale Hella lykter. Jeg synes originale ballaster er litt drøye i pris.
lagunilla Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Gå for Hella. Enkelt og greit. Kopiene er så jålete, og stygge når det gjelder angel eye ringene.
e39ae Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Tusen takk for svar! Hjelper veldig mye Kan dere anbefale noen LED-pærer som jeg kan sette inn og hvor mange må jeg evt. kjøpe?
eriksen76 Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 Tusen takk for svar! Hjelper veldig mye Kan dere anbefale noen LED-pærer som jeg kan sette inn og hvor mange må jeg evt. kjøpe? Du trenger vel 2 pærer såvidt jeg vet, kjører du på med Ebay kan du få ett par for 120kr, megalys 700kr Vet ikke med kvaliteten derimot, men har sett dem fra megalys i bruk, funker bra tror ikke dem fra ebay trenger være dårlige, har handlet mye der som var bedre en det "kvalitet" herfra Er originale AE pærer for E39 bare med led
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå