liffi Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Du fikk lagd tråd ja ! morro.. må følge med litt på denna
E30Frelst Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Det trur eg og, og desse motorene er det altids råd å hente meir hk utav Akkurat det er vell ingen problem, for min del er det nok i massevis nå i førsteomgang ! Det her var morsomt og se tror den her var et mye bedre utgangspunkt enn den andre og regner med du overlevde den sykt lange bilturen, skal ha for den hvertfall gleder meg til å se og høre bilen !! det her har jeg troa på! Hehe, det var litt av tur vi hadde nedover Sverige. Men absolutt verdt, hvert eneste sekund ! Håper bare jeg får massse tid til å kjøre, da kongeriket Norge har bestemt seg og ta meg inn 5 år etter sesjon. Så nå er det egentlig bare å glede seg til og få sommersesongen, tørr asfalt og turbotrykk ! Har du hjelm, er det vell stor fare og få seg ett par runder og Du fikk lagd tråd ja ! morro.. må følge med litt på denna Ja du vet Liffi, det er like så dumt så man kan få høre litt feedback. Det kommer til å komme ett par oppdateringer til før januar, men ting tar tid. Får følge med litt her da Grattis Tusen takk, gøy at du følger med
BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Denne var tøff! her må det følges med mer:)
carlhaakon Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Blir vel en morsom bil dette her Mye du skal gjøre før denne er klar får bane da?
E30Frelst Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Blir vel en morsom bil dette her Mye du skal gjøre før denne er klar får bane da? Det blir brått det skal du se ! Bilen må kjøres inn siste 20 mila, benkes og ferdigmappes. Så er det FIA's sikkerhetstiltak som må til, veltebur, bøttestoler, sekspunkt-seler, hydraulisk brekk og fuel-cell før den kan være med i semi-pro klassen !
Sund.M3 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Denne var tøff! her må det følges med mer:) +1 du må få ut flere bilder
carlhaakon Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Blir vel en morsom bil dette her Mye du skal gjøre før denne er klar får bane da? Det blir brått det skal du se ! Bilen må kjøres inn siste 20 mila, benkes og ferdigmappes. Så er det FIA's sikkerhetstiltak som må til, veltebur, bøttestoler, sekspunkt-seler, hydraulisk brekk og fuel-cell før den kan være med i semi-pro klassen ! det høres bra ut må være forsiktig med dekk som kan sprenge osv du da med tanke på breddingen
ealoken Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Kul bil ang bur, drifting osv, bygg bilen som en "pro-bil" slik at om du ønsker å kjøre der senere, så er alt i orden. breddingen kan reddes om du lager stål innerskjermer helt ut ps. jeg hadde laget former av bilen, slik at når du havner i fella osv så er det reddbart
Christer Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Veldig enkelt å få den lisensiert som pro bil når du først er i gang, eneste forskjell er at seler stoler osv må være innforbi fia (med tanke på alder) og brannslukker i bilen:)
E30Frelst Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Denne var tøff! her må det følges med mer:) +1 du må få ut flere bilder Kan ta noen bilder senere i dag. Bilen har stått på verkstedet fram til nå grunnet diverse reising, oppussing og andre ting ! Hentet den i går og fikk vasket og stuet den vekk Blir vel en morsom bil dette her Mye du skal gjøre før denne er klar får bane da? Det blir brått det skal du se ! Bilen må kjøres inn siste 20 mila, benkes og ferdigmappes. Så er det FIA's sikkerhetstiltak som må til, veltebur, bøttestoler, sekspunkt-seler, hydraulisk brekk og fuel-cell før den kan være med i semi-pro klassen ! det høres bra ut må være forsiktig med dekk som kan sprenge osv du da med tanke på breddingen Jada, det er nok ingen fare, er jo bare glassfiber. Meen jeg har en løsning jeg skal tenke litt mer på til bakskjermene. Tenker å få bøyd til og sveiset ei plate som fyller ut breddinga Kul bil ang bur, drifting osv, bygg bilen som en "pro-bil" slik at om du ønsker å kjøre der senere, så er alt i orden. breddingen kan reddes om du lager stål innerskjermer helt ut ps. jeg hadde laget former av bilen, slik at når du havner i fella osv så er det reddbart Takktakk. Ja, jeg har bestemmt meg for å bygge etter pro-reglementet da mange av de andre gutta i vennekretsen har bestemmt seg for å gjøre det samme ! Når det kommer til redding av bakbuene har jeg tenkt samme tanken, og hvis det eventuelt ryker en bakbredder, er de ikke så galt priset heldigvis Veldig enkelt å få den lisensiert som pro bil når du først er i gang, eneste forskjell er at seler stoler osv må være innforbi fia (med tanke på alder) og brannslukker i bilen:) Stemmer, har allerede lest reglementet typ 50 ganger for å være sikker på at bilen blir godkjent. Dette året her kommer uansett alikevell til å bli dedikert til å bli kjent med bilen og luke ut "barnesykdommer" og finne forbedringpotensiale for mitt formål med bilen !
E30Frelst Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Og til dere som har etterlyst flere bilder, her er ett par motorbilder! Ferdigstilling av motor Motor-rom ZF-kasse, Racekatalyator, m20 starter osv Oppkobling av datasprut
JE Motorsport Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Tok et tjuvbilde av den på Rema1000 her om dagen;-) Så tøff ut "live". På vei til garasjen?
E30Frelst Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Tok et tjuvbilde av den på Rema1000 her om dagen;-) Så tøff ut "live".På vei til garasjen? Hehe, se der ja ! Jo takk for det, her har jeg akkurat hentet bilen fra http://www.tktrimming.no etter mindre feilsøking som gjorde meg til en overlykkelig liten jævel ! Nøyaktig ti minutter etter det bildet der var tatt, så var det rett i vaskehallen og få av saltet etter 850 kilometer på tralle gjennom norge og sverige Det stemmer, var på vei til garagen. Kommer faktisk derifra akkurat nå, med bilens interiør som svensken har vært alt for glad i og flocke, hehe ! Trenger hverken interiøret eller dempinga, så få det bare ut tenkte nå jeg. Jeg skal ned til rakkestad i romjula og hente meg seter og seler så det blir isbanekjøring på Vurrusjøen om alt går i boks til den 29. desember Må også påpeke at bilen står på Vikingbil siden kompissen min jobber der og var behjelpelig, bilen går !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå