lagunilla Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Hvordan er det å ettermontere disse? Må man bytte ledningsnett osv? Hadde vært fint med tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 har du skjerm fra før? da skal det være plug and play. har ettermontert 16:9 skjerm i min som hadde 4:3 fra før om du ikke har skjerm fra før, så er vel dynavin tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Har vanlig business cd spiller. Så det er umulig altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 ikke noe er umulig, men du får en helvettes jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 jeg hadde også busines spiller tidligere, og kjøpte meg dynavin 16:9 og den fungerer utmerket. Alle ledninger som trengs følger med så er bare plug & play som nevnt her! Du har også hualingan, men den er etter min mening ett dårligere alternativ og den ser ikke så bra ut i dashn som dynavin da den i utgangspunktet er formet til x5. Men du finner begge disse i nettbutikken til gs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Eneste var att det var litt pes å ta ut den gamle ramma til orginalspilleren og sette i den nye som følger med, men med litt tålmodighet skal det gå helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Vil helst ha orginal fra nyere 5 serien, altså facelift. Alt som er uorginalt hører ikke hjemme hos bilen min:P aldri likt noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Ja da vil jeg nok tenke meg att det fort blir litt mer komplisert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Det er ikke noe problem, men noe arbeid er det jo. Dessverre er det også noe kostbart for et såpass gammelt og utdatert system. På e39 fikk men heller aldri CD-spiller i kombinasjon med navigasjon, men nå er vel forsåvidt CD-spiller også udatert, og med alle de mulighetene man har for å koble til iPod, USB og avspilling via bluetooth er ikke dette noe ankepunkt etter min mening Jeg gjorde dette i e46-en jeg hadde (likt system som i e39), og hadde nok gjort det igjen også (det har jeg jo forsåvidt gjort i min nåværende bil, men der er det litt enklere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå