argi520dat Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har skiftet skiver, klosser og slitasjevarsler foran på min 08 E61. Tok samtidig service. Det lyser en rød varsellampe for bremser og kommer "skift bremser straks!" infomelding.. Ingen problem å nullstille serviceindikatoren, men klarer ikke å få slettet bremsevarselet. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 3 ting jg kan komme i farta her. Defekt sensor bak Defekt sensor foran Lav bremsevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Takker for svar. Sensor foran ny, montert i dag, men kan seff være feil på den. Sensor bak byttet før i høst og viser riktig km på slitasjen sålangt. Bremsevæske skal være ok, byttet for 9 mnd siden. Den røde lampen kom samme øyeblikk som "skift bremser straks" kom. Står service overdue, service om -180 km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har du prøvd å nullstille manuelt? Mener det gikk på pappas e60. Bare søk på youtube/google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 på e39 osv så er de bare å ha tenningen på.2 i ett par min. kjenner ikke til. e60 men verdt ett forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Jeg har prøvd å sette på tenninga, trå på bremsepedal holde inne trippteller, da spør den etterhvert "Reset?" da slipper jeg trippteller knappen, men da returnerer jeg bare til hovedmenyen,... tips? Har nullstillt bremser bak, oljeskift m.m uten problem før, men da var ikke meldingen røde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Brukerfeil! Jeg startet ikke med instrument i dato modus og jeg holdt foten på bremsepefalen hele tiden, derfor gikk ikke dette. Nå som jeg startet med instrument i dato modus og ikke rørte bremsepedalen gikk dette rett gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå