Evenol Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Vet jeg kommenterer alt for mye i tråden din, men jeg går virkelig ikke lei av å se bilder av denne bilen! Da går det riktig vei med andre ord da..? For min del er det veldig overgang fra ny bil (Golf 5,A3 8p Quattro, E91,E81) og til denne gamle traveren.. Jeg er mer enn fornøyd med bilen i seg selv, men kjørekomfor/egenskaper etc skal man lete lenger etter i forhold. Men så er dette også en 14 år gammel bil, så kan jo ikke forvente det samme uansett.. Meen, får vente til jeg får på resten av delene før jeg evt handler meg noe annet Ja, går helt klart riktig vei. Du har planer om å selge allerede(!) ja. Da blir vel ikke denne i ditt eie lenge. Kjenner meg igjen i det du sier. Skal nok mye til for at jeg selv kjøper en eldre bil igjen. Med mindre det er en M-bil til sommerbruk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Vet jeg kommenterer alt for mye i tråden din, men jeg går virkelig ikke lei av å se bilder av denne bilen! Da går det riktig vei med andre ord da..? For min del er det veldig overgang fra ny bil (Golf 5,A3 8p Quattro, E91,E81) og til denne gamle traveren.. Jeg er mer enn fornøyd med bilen i seg selv, men kjørekomfor/egenskaper etc skal man lete lenger etter i forhold. Men så er dette også en 14 år gammel bil, så kan jo ikke forvente det samme uansett.. Meen, får vente til jeg får på resten av delene før jeg evt handler meg noe annet Ja, går helt klart riktig vei. Du har planer om å selge allerede(!) ja. Da blir vel ikke denne i ditt eie lenge. Kjenner meg igjen i det du sier. Skal nok mye til for at jeg selv kjøper en eldre bil igjen. Med mindre det er en M-bil til sommerbruk, da. Njaaeeii.. Ikke ENDA Men hvis ting går etter planen framover så legges Bmwen ut for salg rundt April - Mai mnd. Da blir det enten Audi A5 eller E30 M3 + arbeidsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 http://myworld.ebay.com/ebaymotors/tain ... OTORS:1181 Forresten noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få bestilt M-tech 2 rattet i alcantara til en grei penge (1.500 - 3.000,-)..? Vil helst ha hele rattet i alcantara, men er også interessert om midtpartiet er i skinn. Kan jo trekke den biten selv evt.[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 http://myworld.ebay.com/ebaymotors/tainik?ssPageName=ADME:X:RTQ:MOTORS:1181 Forresten noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få bestilt M-tech 2 rattet i alcantara til en grei penge (1.500 - 3.000,-)..? Vil helst ha hele rattet i alcantara, men er også interessert om midtpartiet er i skinn. Kan jo trekke den biten selv evt.[ Bilde ] Se deeeer ja! Pm sendt til selger Får håpe han sender til Norge, ellers blir det Tysklandstur på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Se deeeer ja! Pm sendt til selger Får håpe han sender til Norge, ellers blir det Tysklandstur på nyåret! De er også veldig ålreite, kan gjøre endringer på rattet om du vil.. Jeg er veldig gira på gamlerattet ditt jeg da, la inn bud. Men skjønner om det er for lavt. Spørs om det blir ratt på meg derfra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Se deeeer ja! Pm sendt til selger Får håpe han sender til Norge, ellers blir det Tysklandstur på nyåret! De er også veldig ålreite, kan gjøre endringer på rattet om du vil.. Jeg er veldig gira på gamlerattet ditt jeg da, la inn bud. Men skjønner om det er for lavt. Spørs om det blir ratt på meg derfra også Hvis de kunne trekt dekslet i midten i alcantara så hadde jo det vært innertier Høre hva de sier imorgen. Rattet går for 1.700,- da kan jeg møte deg i Hønefoss evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Se deeeer ja! Pm sendt til selger Får håpe han sender til Norge, ellers blir det Tysklandstur på nyåret! De er også veldig ålreite, kan gjøre endringer på rattet om du vil.. Jeg er veldig gira på gamlerattet ditt jeg da, la inn bud. Men skjønner om det er for lavt. Spørs om det blir ratt på meg derfra også Hvis de kunne trekt dekslet i midten i alcantara så hadde jo det vært innertier Høre hva de sier imorgen. Rattet går for 1.700,- da kan jeg møte deg i Hønefoss evt Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:) Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:) Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen Snakket med selger istad, og det var null problem å sende til Norge, så blir bestilling av ratt så fort jeg får bud på mitt Kan nesten ikke vente, det rattet der er så smoooooth! Spurte samtidig om de kunne trekke frontdekselet i alcantara også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:) Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen Snakket med selger istad, og det var null problem å sende til Norge, så blir bestilling av ratt så fort jeg får bud på mitt Kan nesten ikke vente, det rattet der er så smoooooth! Spurte samtidig om de kunne trekke frontdekselet i alcantara også.. Godt å høre Jeg har pratet en del med de som sagt, og syns de virker veldig seriøse! Godt å høre at tipset var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:) Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen Snakket med selger istad, og det var null problem å sende til Norge, så blir bestilling av ratt så fort jeg får bud på mitt Kan nesten ikke vente, det rattet der er så smoooooth! Spurte samtidig om de kunne trekke frontdekselet i alcantara også.. Godt å høre Jeg har pratet en del med de som sagt, og syns de virker veldig seriøse! Godt å høre at tipset var bra! Fikk svar på Mail underkant av én time etter jeg sendte forespørsel til de, så virker da lovende ihvertfall.. Blir bestilt ratt iløpet av neste uke regner jeg med. Takk for tipset btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Bestilte ratt til e36n fra han figuren der, og han kan regnes som meget seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Bestilte ratt til e36n fra han figuren der, og han kan regnes som meget seriøs Har holdt av fram til lønning, så blir det bestilling da.. Ba han også om å trekke midtdekselet i alcantara også, kostet jo hele 150,- ekstra Blir godt med nytt ratt, og ikke minst få fullført alle alcantara detaljene innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Lager han ratt til allslags BMWer? Tenker på E28, vet ikke jeg om det er samme diameter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Lager han ratt til allslags BMWer? Tenker på E28, vet ikke jeg om det er samme diameter osv. Ta en titt her, evt send han en melding.. http://motors.shop.ebay.com/tainik/m.ht ... ksid=p3686 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Da er M-tech ll ratt i hel-alcantara bestilt! Gleder meg som en unge til det kommer Ellers ble det bestilt en haug med stickers, og et par smådetaljer. Fikk også satt inn Xenon i kjørelysa ikveld. Var på tide med litt bedre lys Siden jeg driver med salg av Xenon, så tok jeg inn litt småting nå før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå