Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vet jeg kommenterer alt for mye i tråden din, men jeg går virkelig ikke lei av å se bilder av denne bilen!

Da går det riktig vei med andre ord da..? ;)

For min del er det veldig overgang fra ny bil (Golf 5,A3 8p Quattro, E91,E81) og til denne gamle traveren.. Jeg er mer enn fornøyd med bilen i seg selv, men kjørekomfor/egenskaper etc skal man lete lenger etter i forhold. Men så er dette også en 14 år gammel bil, så kan jo ikke forvente det samme uansett.. :)

Meen, får vente til jeg får på resten av delene før jeg evt handler meg noe annet ;)

Ja, går helt klart riktig vei. ;)

Du har planer om å selge allerede(!) ja. Da blir vel ikke denne i ditt eie lenge. Kjenner meg igjen i det du sier. Skal nok mye til for at jeg selv kjøper en eldre bil igjen. Med mindre det er en M-bil til sommerbruk, da. ;)

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vet jeg kommenterer alt for mye i tråden din, men jeg går virkelig ikke lei av å se bilder av denne bilen!

Da går det riktig vei med andre ord da..? ;)

For min del er det veldig overgang fra ny bil (Golf 5,A3 8p Quattro, E91,E81) og til denne gamle traveren.. Jeg er mer enn fornøyd med bilen i seg selv, men kjørekomfor/egenskaper etc skal man lete lenger etter i forhold. Men så er dette også en 14 år gammel bil, så kan jo ikke forvente det samme uansett.. :)

Meen, får vente til jeg får på resten av delene før jeg evt handler meg noe annet ;)

Ja, går helt klart riktig vei. ;)

Du har planer om å selge allerede(!) ja. Da blir vel ikke denne i ditt eie lenge. Kjenner meg igjen i det du sier. Skal nok mye til for at jeg selv kjøper en eldre bil igjen. Med mindre det er en M-bil til sommerbruk, da. ;)

Njaaeeii.. Ikke ENDA :) Men hvis ting går etter planen framover så legges Bmwen ut for salg rundt April - Mai mnd. Da blir det enten Audi A5 eller E30 M3 + arbeidsbil.

Skrevet
http://myworld.ebay.com/ebaymotors/tainik?ssPageName=ADME:X:RTQ:MOTORS:1181

:)

Forresten noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få bestilt M-tech 2 rattet i alcantara til en grei penge (1.500 - 3.000,-)..? Vil helst ha hele rattet i alcantara, men er også interessert om midtpartiet er i skinn. Kan jo trekke den biten selv evt.

[ Bilde ]

Se deeeer ja! Pm sendt til selger ;)

Får håpe han sender til Norge, ellers blir det Tysklandstur på nyåret! :)

Skrevet

De er også veldig ålreite, kan gjøre endringer på rattet om du vil.. :)

Jeg er veldig gira på gamlerattet ditt jeg da, la inn bud. Men skjønner om det er for lavt. Spørs om det blir ratt på meg derfra også :)

Skrevet

Jeg er veldig gira på gamlerattet ditt jeg da, la inn bud. Men skjønner om det er for lavt. Spørs om det blir ratt på meg derfra også :)

Hvis de kunne trekt dekslet i midten i alcantara så hadde jo det vært innertier :) Høre hva de sier imorgen.

Rattet går for 1.700,- da kan jeg møte deg i Hønefoss evt ;)

Skrevet

Hvis de kunne trekt dekslet i midten i alcantara så hadde jo det vært innertier :) Høre hva de sier imorgen.

Rattet går for 1.700,- da kan jeg møte deg i Hønefoss evt ;)

Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:)

Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen :)

Skrevet

Har ryki på ett bilkjøp, så rattet må nok vente. Og da blir det nok solgt innen den bilen er vraka:)

Tipper de kan trekke dekslet, de kan også lage sånn gul(/hvem farge du vil) strek på toppen :)

Snakket med selger istad, og det var null problem å sende til Norge, så blir bestilling av ratt så fort jeg får bud på mitt :) Kan nesten ikke vente, det rattet der er så smoooooth!

Spurte samtidig om de kunne trekke frontdekselet i alcantara også.. :)

Skrevet

Snakket med selger istad, og det var null problem å sende til Norge, så blir bestilling av ratt så fort jeg får bud på mitt :) Kan nesten ikke vente, det rattet der er så smoooooth!

Godt å høre :) Jeg har pratet en del med de som sagt, og syns de virker veldig seriøse! Godt å høre at tipset var bra!

Skrevet

Godt å høre :) Jeg har pratet en del med de som sagt, og syns de virker veldig seriøse! Godt å høre at tipset var bra!

Fikk svar på Mail underkant av én time etter jeg sendte forespørsel til de, så virker da lovende ihvertfall.. :)

Blir bestilt ratt iløpet av neste uke regner jeg med.

Takk for tipset btw!

Skrevet
Bestilte ratt til e36n fra han figuren der, og han kan regnes som meget seriøs :)

Har holdt av fram til lønning, så blir det bestilling da.. :) Ba han også om å trekke midtdekselet i alcantara også, kostet jo hele 150,- ekstra :P

Blir godt med nytt ratt, og ikke minst få fullført alle alcantara detaljene innvendig.

Skrevet

Da er M-tech ll ratt i hel-alcantara bestilt! Gleder meg som en unge til det kommer :D

Ellers ble det bestilt en haug med stickers, og et par smådetaljer.

Fikk også satt inn Xenon i kjørelysa ikveld. Var på tide med litt bedre lys :)

Siden jeg driver med salg av Xenon, så tok jeg inn litt småting nå før jul.

gx92cy1coybyqro8o0j8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...