Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Dette så meget bra ut! Og som du sier, forandring fryder Liker litt forandringer på ting. Orker ikke ha likt som alle andre rundt omkring. Og det er såklart mange som sikkert ikke har helt sansen for å skille seg litt ut med sticker, lys og div men i don't really give a damn! Dette er min bil, så jeg gjør det jeg har lyst til og ikke hva alle andre sier og mener. Dette er på ingen måte ment stygt mot de som evt ikke syns denne looken ser bra ut. Er man på et forumet må man forvente både positive og negative tilbakemeldinger. Det som også gjør det litt morro Tror jeg tar av shocker merkene på blind-dekslene, tror det ble litt for mye foran der nå. Men ellers ble jeg veldig fornøyd med dekslene Slipper jeg park og grøft bøter også ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Vet ikke helt om jeg likte " My hand " på begge kåpene foran, tror det hadde vært kulere og bare hatt på ene siden, hver sin smak selvfølgelig, liker stickersbomb på ene siden av bakruten, litt mer bomb der så er du i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Vet ikke helt om jeg likte " My hand " på begge kåpene foran, tror det hadde vært kulere og bare hatt på ene siden, hver sin smak selvfølgelig, liker stickersbomb på ene siden av bakruten, litt mer bomb der så er du i boks Som nevnt i innlegget ovenfor, så blir shocker merkene på dekslene fjernet. Blir å sette på et par merket til på bakruta så får det holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 de tåkelys deksla. kjøpte du bare et av de billig-setta fra polen/latvia på ebay? ikke noe surr med passform på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 de tåkelys deksla. kjøpte du bare et av de billig-setta fra polen/latvia på ebay? ikke noe surr med passform på de? Bestilte de fra eBay ja. En fra Latvia som solgte disse. Kostet vel 90,- ferdig levert i postkassa. Var også kjapp levering på disse, tok 6 dager. Passformen var helt topp, kom også i poser med BMW delenr på så veit ikke om disse er levert av BMW orginalt jeg..? ABS plast i god kvalitet og bra passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Den er go, da trenger jeg ikke være redd for å bestille derifra, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Noen som har en idé på hvordan man skal få opp panseret når vaiern nede ved beina har ryki? Dro i spaken istad for å lukke opp panseret for å demontere radiatoren, så sa det bare "pjong" så ble håndtaket litt vell lett i dra i. Skrudde av håndtaket og der ser jeg at vaiern har ryki tvers av.. Anyone..? Kjekt med gamle biler...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Etter som jeg har forstått så har det ryki ved håndtaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Etter som jeg har forstått så har det ryki ved håndtaket? Helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Den vaierstompen som er igjen, går ikke ann og dra i denne med en rørleggertang e.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Den vaierstompen som er igjen, går ikke ann og dra i denne med en rørleggertang e.l ? Jeg fant den ikke igjen ved første øyekast. Skal ta en ny titt imorgen etter jobb. Hvis dette ikke er mulig, finnes det flere løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Aner ikke desverre, har ikke hatt dette problemet før Men ganske så sikker på at den stompen som går igjennom torpedoveggen, er tilgjenglig hvis den har ryki ved håndtaket, skru av plastdekslet der håndtaket sitter, så finner du vaieren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Aner ikke desverre, har ikke hatt dette problemet før Men ganske så sikker på at den stompen som går igjennom torpedoveggen, er tilgjenglig hvis den har ryki ved håndtaket, skru av plastdekslet der håndtaket sitter, så finner du vaieren der Orket ikke begynne å demontere idag, så da får jeg skru av dekslet til høytalern nede ved beina imorgen. Satse på at vaiern ligger krølla der ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Må skru av framskjermen for å få bytta wire hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Den røyk på 1-serien til muttern for litt siden også. Var et helvete å bytte der, men fikk det til. Jeg klarte å få tak i den vaierstumpen med en tang når jeg tok av sparkeplata/høyttalerdekselet, slik at jeg fikk åpna panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå