Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Just 4 fun.. Her er noen av mine tidligere biler, er noen av disse SW verdige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg er interessert! ca pris? Finn annonse kommer iløpet av kvelden, men korte trekk: 130.000,- med ny radiator etc. Nye vinterdekk til 7.500,- ble satt på for noen uker tilbake så bilen er klar for vintern så fort ny radiator er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt Du var jammen meg lur du...!! Drit og dra i hva BMWentusiasten skriver, denne her er mer enn nok verdig et SW merke. Kjempefin bil som har det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt Du var jammen meg lur du...!! Drit og dra i hva BMWentusiasten skriver, denne her er mer enn nok verdig et SW merke. Kjempefin bil som har det lille ekstra X2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Håper denne bilen får et godt liv i evt. ny eiers hender. Hadde vært surt hvis denne forfalt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Drit og dra i hva BMWentusiasten skriver, denne her er mer enn nok verdig et SW merke. Kjempefin bil som har det lille ekstra Hehe, slapp av mister. Den som er mest lei seg her er tydeligvis deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Syyykt rå den røde a3en og golfen var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Syyykt rå den røde a3en og golfen var Takk for det, hyggelig å høre av en BMW kar! Gikk med en del penger på disse 3 bilene. Dette er vel 3 av de 20 bilene jeg har hatt med dyreste modds. Men, så er jaggu bil morro å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Håper denne bilen får et godt liv i evt. ny eiers hender. Hadde vært surt hvis denne forfalt nå. Denne selges ikke til hvem som helst, og ikke til "gi bort" pris heller, så han som kjøper denne tar nok vare på den For dyr E36 å herje med/ødelegge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg er veldig interessert i så fall, mulighet og komme og se på denne en dag? Bor ikke så veldig langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg er veldig interessert i så fall, mulighet og komme og se på denne en dag? Bor ikke så veldig langt unna Råholt er jo bare et steinkast unna Er ofte der selv faktisk. Bare å komme det vettu, bilen står pent parkert innpå verksted mitt så Men du får evt ikke prøvekjørt den før neste helg, da radiatoren må byttes først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Ok, kan vi ikke avtale litt nærmere da, så kontakter jeg deg i løpet av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Ok, kan vi ikke avtale litt nærmere da, så kontakter jeg deg i løpet av uka? Det går ann, pling på meg du.. 416 900 44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jepp det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Nå synes jeg bmw-en kler å være urørt, bla fordi den var så strøken ta du overtok den, men fy f*** så fete de andre bilene dine var! Spesielt A3-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå