Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er interessert! ca pris?

Finn annonse kommer iløpet av kvelden, men korte trekk: 130.000,- med ny radiator etc. Nye vinterdekk til 7.500,- ble satt på for noen uker tilbake så bilen er klar for vintern så fort ny radiator er på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre ;)

Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt :)

Du var jammen meg lur du...!! #-o

Drit og dra i hva BMWentusiasten skriver, denne her er mer enn nok verdig et SW merke. Kjempefin bil som har det lille ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre ;)

Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt :)

Du var jammen meg lur du...!! #-o

Drit og dra i hva BMWentusiasten skriver, denne her er mer enn nok verdig et SW merke. Kjempefin bil som har det lille ekstra :)

X2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyykt rå den røde a3en og golfen var :D

Takk for det, hyggelig å høre av en BMW kar! :)

Gikk med en del penger på disse 3 bilene. Dette er vel 3 av de 20 bilene jeg har hatt med dyreste modds. Men, så er jaggu bil morro å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne bilen får et godt liv i evt. ny eiers hender. Hadde vært surt hvis denne forfalt nå. ;)

Denne selges ikke til hvem som helst, og ikke til "gi bort" pris heller, så han som kjøper denne tar nok vare på den :) For dyr E36 å herje med/ødelegge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i så fall, mulighet og komme og se på denne en dag? Bor ikke så veldig langt unna :)

Råholt er jo bare et steinkast unna :) Er ofte der selv faktisk.

Bare å komme det vettu, bilen står pent parkert innpå verksted mitt så :)

Men du får evt ikke prøvekjørt den før neste helg, da radiatoren må byttes først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...