Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

like pent som alltid :)

Står mye stille på verksted, så hender jeg bare kjører den ut for å vaske den for så å kjøre den tilbake til plassen sin :)

Blitt veldig glad i 328'en faktisk, så beholder iallefall bilen til sommeren/høsten så får vi se om det blir salg da.

Har et par deler jeg venter veldig på nå som endelig er på vei fra Tyskland. Gleeede seg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fristet til å kjøpe tilbake bilen når jeg ser hvor bra den har blitt!

Sent from my iPhone 5

Enda godt det går DEN veien da Even! ;)

Bilen tas godt vare på, må jo opprettholde bilens tilstand fra forrige eiere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det nye rattet, samt BMW Performance girkula og mørke blinkere foran mottatt og montert.. :) Ble laang ventetid, men vil absolutt si det var verdt det!

Bilder kommer imorgen, stay tuned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som vet hvor de selger Max Velocity underleppa til en brukbar pris? (under 2.000,-) Og hvilken Angel Eyes ringer som ser best ut/mest orginalt ut til E36? Skal ha noen som lyser såpass kraftig at du ikke kan telle hver enkelt LED diode. Har litt lyst til å prøve AE ringer sammen med US kodingen, evt se hva som kler bilen best. Syns kanskje bilen blir litt kjedelig foran nå med oransje blinkere som lyser.. Forandring fryder!

Tenker da på disse to tingene...

Vil helst ha den i mattsvart og ikke carbon. Ingen krise uansett, har liggende plastidip til evt lakkering av carbon

sxqszshvl2tvlb9h2vpm.jpg

AE ringene må syns når lysene er skrudd av. Syns bilen får et litt annet preg på seg med disse.

7rx7t035jwc0xdppd0dc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk http://www.umnitza.com

Umnitza sine predator orion V4 ringer har 120SMD led's i hver ring, og er ikke mulig å se mellomrommet mellom hver led. De koster litt da :P Også er de mye sterkere enn UHP led's/Orion V3.

Handlet hos Umnizta før, og de har mye snadder. Men syns den prisen på et sett AE ringer var noe drøyt.. Sirkus 1.500,- inkl frakt gidder jeg ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte LED ringer med 66xSMD LED's pr ring på kreastian sin 323iT og de lyser såpass at du ikke greier å ta bilde av de med kamera uten lukkertid. Du kan NESTEN bruke de som kjørelys :P MV leppa tror jeg nesten sikkert at er ute av produksjon :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte LED ringer med 66xSMD LED's pr ring på kreastian sin 323iT og de lyser såpass at du ikke greier å ta bilde av de med kamera uten lukkertid. Du kan NESTEN bruke de som kjørelys :P MV leppa tror jeg nesten sikkert at er ute av produksjon :/

Ordnet meg MV leppa idag, så blir montert til våren når senk og felger kommer på :)

Angående AE ringer så er jeg ute etter de litt tynne ringene. Trenger ikke å lyse opp hele veien, bare ikke hver enkelt led syns.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...