Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Meget pen E36 mister Takk for det, og det samme til deg Mr.Kny
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 virkelig smude greier! liker hvor ren å blank du holder den Mye greie på bilpleie du ja?
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 så du vurderte AE til e36n, av led, selv har jeg xenon AE på 7000k.. Men disse har en ballast som jeg må plasser en eller annen plass som jeg bare synes er i veien.. Vet du om LED AE ikke har disse ballastene, siden det er led så trenger det jo ikke det? eller?
Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 virkelig smude greier! liker hvor ren å blank du holder den Mye greie på bilpleie du ja? Viktig å holde bila vedlike Drevet/jobbet med bilpolering etc i 3 år, så har jo lært noe på den tida Syns jo spesielt godt på mørke biler også, noe jeg i utgangspunktet er mindre fan av.. ^^ Men en skikkelig poleringsrunde hjelper på det!
Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 så du vurderte AE til e36n, av led, selv har jeg xenon AE på 7000k.. Men disse har en ballast som jeg må plasser en eller annen plass som jeg bare synes er i veien.. Vet du om LED AE ikke har disse ballastene, siden det er led så trenger det jo ikke det? eller? LED trenger ikke ballast, Xenon gjør. Enkelt og greit.. Får se hva jeg gjør med AE ringer, mange forskjellig typer å velge i.
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 kansje jeg skulle bytte ut ringene mine med led:D så slipper jeg den ballasten liggende å slenge... Link til noen brae?
Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Fått på luftere i gitteret ? Fin bil Ja, monterte det for en stund tilbake.. Syns E36'en er litt tam med "bare" M-tech pakka, så liker litt smådetaljer utenom. Takk for det, og gratulerer med Norges desidert peneste E36
Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 er det nå tråd på ny bilen din ? Bare å trykke på linken i signaturen min
Evenol Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Hadde en jobb bortafor Skjetten her om dagen, plutselig kjørte jeg forbi en bil som var parkert hos Sandven(antar at du jobber der). Trodde det var en M3 ved første øyekast, men plutselig så kjente jeg igjen reg.nummeret på gamlebilen. Så bra ut!
Ryeng1 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Hadde en jobb bortafor Skjetten her om dagen, plutselig kjørte jeg forbi en bil som var parkert hos Sandven(antar at du jobber der). Trodde det var en M3 ved første øyekast, men plutselig så kjente jeg igjen reg.nummeret på gamlebilen. Så bra ut! Jobber på Sandven på Skjetten, så det kan nok stemme Lufta vogna på jobb den dagen, stått litt for mye stille i det siste ^^..
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Får holde litt liv i tråden! Ble tatt en ordentlig shining av bilen både innvendig og utvendig før bilen ble satt på støttebukker i påvente på sommerfelga. (Solgt vinterhjula siden bilen ikke vil bli brukt før top våren).. Slik den står nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå