summitjohnsen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 shinings er viktig;) hva har du sotte støttebukkene på bake? finner aldri noe er det på di putene på kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 shinings er viktig;) hva har du sotte støttebukkene på bake? finner aldri noe er det på di putene på kanalen? Er jo bare å sette de på jekkepunktene bak...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 shinings er viktig;) hva har du sotte støttebukkene på bake? finner aldri noe er det på di putene på kanalen? Jeg planta de bare på jekkpunktene bak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 En liten update her.. Da er sommerhjula og justerbart senkesett hentet og klar for montering! Bilen er også solgt og leveres til ny eier iløpet av April måned. Fikk den prisen jeg ville ha, samtidig som all tid framover går med på å få E60'en ferdig så da blir denne alt for lite brukt. Stått stille i 4 uker bare nå i det siste. Et par dårlige bilder etter prøvemontering av Throwing Stars felga: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 håpe den kommer i gode hendeR:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Det håper jeg også. Er den solgt til et forummedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 jeg tror han var medlem.. Har hatt noe freshe biler før, så regner med det kommer en tråd når han overtar bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Der var felga på plass ja Håper denne blir tatt vare på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Lite spørsmål, de "luftehulla" som er i gitteret til frontfangeren, må du lage dem selv eller får du kjøpt gitter som allerede har de? Hvordan går jeg frem om jeg evt må lage de selv? Synes det er mye penere Rå bil =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Lite spørsmål, de "luftehulla" som er i gitteret til frontfangeren, må du lage dem selv eller får du kjøpt gitter som allerede har de? Hvordan går jeg frem om jeg evt må lage de selv? Synes det er mye penere Rå bil =D Kjøp deg 2 sub utblås og skjær hull i gitteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Lite spørsmål, de "luftehulla" som er i gitteret til frontfangeren, må du lage dem selv eller får du kjøpt gitter som allerede har de? Hvordan går jeg frem om jeg evt må lage de selv? Synes det er mye penere Rå bil =D Kjøp deg 2 sub utblås og skjær hull i gitteret Hvor får jeg kjøpt disse utblåsene? Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Lite spørsmål, de "luftehulla" som er i gitteret til frontfangeren, må du lage dem selv eller får du kjøpt gitter som allerede har de? Hvordan går jeg frem om jeg evt må lage de selv? Synes det er mye penere Rå bil =D Kjøp deg 2 sub utblås og skjær hull i gitteret Hvor får jeg kjøpt disse utblåsene? Har du en link? Disse får du kjøpt hos Torshov Bilrekvisita for 29,- pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Supert:) Husker du sånn ca hvilken dm du brukte? Er litt redd for at jeg kjøper noen som er alt for små :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Jeg brukte CCFL ettermonterings-kit fra eBay til 200,- når jeg monterte på e36'en. Funker helt fint de Absolutt noen jeg vil anbefale Vanvittig fine biler du har btw. Hele samlinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Jeg brukte CCFL ettermonterings-kit fra eBay til 200,- når jeg monterte på e36'en.Funker helt fint de Absolutt noen jeg vil anbefale Vanvittig fine biler du har btw. Hele samlinga! Bilen er solgt, så gjenstår bare å få den komplett ferdig før ny eier henter bilen i slutten av April.. Men takk for tipset anyways Takk for det, hyggelig at de faller i smak hos flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå