Lars89 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Utrolig røddi bil! Ville fått på en diffbrems også, spesielt hvis du skal ha presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Sykt fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Mållaus.. Denne var helt sinnsyk! Rett motor også Så denne på finn å syntesw den var like nydelig da! Om du har montert svarte nyrer tror jeg det ble bedre:) bilde? Morsom motor dette! Har et par kompiser med E36 M3, og det er alltid like "surt" å sette seg i 328'en igjen å kjøre etter det "lille ekstra" man får i M3'en Men men, skal ha meg E46 M3 CSL om et år - halv annet så får prøve å ha denne her en stund sålenge! Ble montert svart grill etc her om dagen, kommer noen bilder nå om få strakser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Fantastisk flott Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Mållaus.. Denne var helt sinnsyk! Rett motor også Så denne på finn å syntesw den var like nydelig da! Om du har montert svarte nyrer tror jeg det ble bedre:) bilde? Morsom motor dette! Har et par kompiser med E36 M3, og det er alltid like "surt" å sette seg i 328'en igjen å kjøre etter det "lille ekstra" man får i M3'en Men men, skal ha meg E46 M3 CSL om et år - halv annet så får prøve å ha denne her en stund sålenge! Ble montert svart grill etc her om dagen, kommer noen bilder nå om få strakser. Sant det! Sett på et m50 innsug så går du jo "Litt ekstra" har en 320 selv som jeg har putta inn en 2.8 i.. stoooor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Utrolig pen bil, Jonas. Du gjorde nok et veldig godt kjøp med denne. Husker jeg leste om denne når Evenol hadde den, hadde så lyst til å gjøre det samme som han (altså importere bil fra tyskland med akkurat det man selv ønsker i en sportsbil). Gleder meg til å se forskjellige felgsett og oppgraderinger. Jeg skal følge med. Hadde vært morro å sett felgene mine på denne Takk for det Litt overgang fra 07 modell og ned til 98, men det går seg til etterhvert regner jeg med. Tror ikke det går veeeldig mange slike med denne motoren og utstyrspakka i Norge, ikke som jeg har sett ihvertfall Ryddig eksemplar, så får vel prøve å holde den slik videre også Ja, det blir spennende å se hvordan Throwing Star felgene gjør seg på denne! Mulig jeg setter på spacere bak itillegg siden hjulbuene bak er valset, og jeg vil ha felgkanten litt utenfor bua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 [quote name=]Der var prosjekt-tråden på plass ja, blir spennende å følge med på utviklinga framover! Litt trist å se deg kjøre avgårde på fredag, men med de planene du har så ser det ut som den kommer til å bli tatt godt vare på! Du får få ut noen bilder av det du har gjort fram til nå da Den er på plass vettu, Lasse! Kommer litt små snaks nå før jul, eller så kommer det litt og litt fram til Mars mnd. Da SKAL bilen være klar for sesongen og muligens litt testing på bane om kompressoren er på plass Kommer noen ordentlig bilder til uka, rakk å knipse et par kjappe istad før kamera gikk tom for batteri.. Stay tuned 4 more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Må bare hive meg på bølgen, denne bilen er nærmest standaren for hvordan en e36 skal se ut i mine øyne. Har vært ett utall ganger innom Evenol sin tråd, så jeg håper du også oppdaterer regelmessig, både med planer og praktiske utførsler. Det var da voldsomt til flotte ord da! Bilen vil "desverre" ikke forbli slik som den ser ut på bildene fra annonsen så alt for lenge, da jeg vil sette mitt eget preg på bilen. Så det blir nok litt "hate it or love it" prosjekt dette her.. Men, som jeg alltid har sagt så liker jeg å skille meg ut litt, så er spent på sluttresultatet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Aiaiai.. PEN bil og helt riktige planer! Følger med her. Takk det samme Torek! Nydelig den E30'en din Oppdaterer med bilder når nye deler er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Utrolig røddi bil! Ville fått på en diffbrems også, spesielt hvis du skal ha presse Even og Lasse har gjort en bra jobb med denne! Lurer litt på 315 diff fra M3, får se hva det blir til.. Stusselig den diffen som sitter på igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Sykt fin bil Takker og bukker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Mållaus.. Denne var helt sinnsyk! Rett motor også Så denne på finn å syntesw den var like nydelig da! Om du har montert svarte nyrer tror jeg det ble bedre:) bilde? Morsom motor dette! Har et par kompiser med E36 M3, og det er alltid like "surt" å sette seg i 328'en igjen å kjøre etter det "lille ekstra" man får i M3'en Men men, skal ha meg E46 M3 CSL om et år - halv annet så får prøve å ha denne her en stund sålenge! Ble montert svart grill etc her om dagen, kommer noen bilder nå om få strakser. Sant det! Sett på et m50 innsug så går du jo "Litt ekstra" har en 320 selv som jeg har putta inn en 2.8 i.. stoooor forskjell Merkbar forskjell på det? Har lite greie på akkurat det der.. Ja, jeg vil tro du merker litt forskjell på 2.0l kontra 2.8l ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Sies du skal bekke 220 hk med m50 innsug, blir bedre over 4000omdr Ja litt så! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 M52B28 har strupet innsug for å ikke komme over 193hk (sikkert noe krav), M50B20 derimot er samme innsug(?) bare u/strupet. Jeg har hørt rundt 205-210hk, men somsagt bare rykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Nydelig og strøken e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå