Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil :) Du som kjøpte denne av Lasse ja. Gratulerer :) Får følge med her da!

Takk :) Deeet stemmer vettu. Meget velholdt bil mtp alder.

Kommer oppgraderinger litt nå og da framover, og holder dere selvsagt oppdatert med bilder og info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke noe mindre lyst på e36 igjen når jeg ser denne! Sinnsykt strøken og gjennomført!

Jeg er pirkepirk og pirker på det som kan, hehe.. Eneste jeg ville kanskje vurdert gul film på kun fjernlysreflektorene, synes det blir litt mye med begge deler ( fjern/nær ), kanskje gnukka opp endestussene igjen, ellers er det ikke mye og sette fingern på her!

Er det en liten glippe på bakfangeren din?

Hyggelig hyggelig! :)

Hehe, litt pirk må til. Men en 14 år gammel bil er SJELDEN 100% uansett, men denne er nærmere 90% vil jeg si.. :)

Fangeren sitter som den skal, så er nok bare bilde som lyver litt. Angående toning av reflektorene så er det som sagt kun en reserveløsning til jeg får bestilt meg nye linselykter. Men har visst blitt et stort problem å finne noen som passer på denne typen (mtp modell) merkelig nok.. På de nye så blir frontglasset tonet med Lamin-X Tint film, og fjernlysreflektoren blir gul samt Yellow pære der. Også blir det montert 8000k Xenon i kjørelysa - ser såå mye bedre ut med linse + Xenon kontra vanlig reflektor og Xenon. :)

Hele bilen skal gjennomgå en ordentlig økt med proffserien til Meguiars nå i nærmeste fremtid, men avventer til snøen har lagt seg skikkelig å veien ikke fullt så saltet. Heelt jæ** nå om dagen. Da blir også endestussene shiny igjen! ;) Spyler ta bilen hver kveld nå uansett, for å holde det meste av saltet vekk fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 gleeeeder meg til å se denne deilige bilen med noen litt mer snasene felger :D

Blir 17! BBS RS (8"+9") på sommeren + 17" (8"+9") M5 Throwing Star felger (Begge disse skal senteret lakkeres opp igjen i en freesh farge - tar gjerne imot tips!) Kommer til å bytte på litt mellom disse :)

Ellers blir det utskiftning av 18" BMW felgene som står på nå, mot 17" M-Contour ll felger + mer senk om alt går etter planen.. :)

To be continued...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var virkelig lekker! ;) må følge med her ;) Hadde jeg hatt 6500,- skulle jeg hjulpet deg å bli kvitt de 18" vinterhjula altså! :D

Ålreit at flere liker bilen :) Koooselig!

Det er bare å dra mastern først som sist! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har planer om å bytte ut girspak-mansjetten til alcantara.

Jeg ville ha beholdt den som sitter der i dag. Du får ikke byttet bare mansjetten, da selve spaken er i ett stykke og kostet meg over 1500,- kroner. :)

Satt å tittet på nettopp dette igår kveld, faktisk :)

Vet at min er heltrekt med girspaken, så da må jeg evt bytte girkula også. Og det koster fort mer enn det smaker trur jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var denne jeg sikla på når du hadde bilen Even :)

Artig at den fortsatt går i traktene her da ;)

Denne rusler og går på Hadeland vettu :) Nærmere bestemt Lunner. Hender jeg er på Jessheim og Råholt området, så du får holde øya oppe for en hissig 6'er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil du har fått deg! :)

Husker jeg titta litt på'n på finn :P på blå bil er det aldri feil med hvite sentre :D men er jo lov å prøve noe nytt :D

Takk det samme! Liker utseende på E36'en din godt :)

Vurderer om jeg skal kjøre en "safe" farge på ene felgsettet. Og en freesh farge på det andre :) Snakker da om BBS RS og Throwing Star felga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til folket!

Skal handle meg nye frontlykter med linse, og har tittet på både Bosch, ZKW, DjAuto og Depo sine. Men veit ikke om jeg syns det er verdt å betale det dobbelte for Bosch/ZKW lykter kontra Depo eller DjAuto sine.. Dugger disse lyktene vesentlig mer enn Bosch og ZKW sine eller hva er den store forskjellen..?

Og har alle disse lyktene samme kontakt bak? (type: rund med 4 hull i). Siden jeg har en sen 97 modell så mener de fleste leverandørene at ingen av disse lampene vil passe uten modding av kontakten til strømtilførselen.

Jeg syns det virket litt rart, så jeg reiste til en kompis av meg igår å tok en titt på lampene hans. Mener han hadde en 94 modell, og den skal da i utgangspunktet ha anderledes kontakt utifra Koed, GS etc.. Han har ettermontert Depo frontlykter på sin, og disse er identiske mtp innfestning og kontakter bak som jeg har på min. Og lampene hans passer fra 91-97 modell, så begynner å lurer litt hva de forskjellige folka mener med at ting ikke passer/vil fungere uten modifikasjon.

Så lurer mest på hva som lønner seg å kjøpe av Bosch, ZKW, Depo og DjAuto. Stor prisforskjell mtp at lyktene er helt like. Jeg har to kriterier, og det er at lykta MÅ ha linse i kjørelyset, og være uten disse små kulene på toppen av glasset. Skal legge på Lamin-X film på fronten så er vesentlig mer kurant å legge på uten disse kulene... :)

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...