S. Gunstad Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Vaska på shell sinsen for et par år sia, og det var veldig bra. Ligger i kjellern under stasjonen og jeg husker ikke helt hvordan.innkjøringen var, men der kunne man ha med eget utstyr. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Som tidligere nevnt i denne tråden, så kan jeg også anbefale NAF på Økern, dersom man har normal høyde på bilen. Jeg personlig kom ut med motorplata i fillebiter etter en tur der, siden de har underspylingsrack på gulvet der som var litt høyere enn jeg innbilte meg. Videre har jeg hørt at det er en selvvask under Økernsenteret eller noe i den duren som visstnok skal være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Videre har jeg hørt at det er en selvvask under Økernsenteret eller noe i den duren som visstnok skal være bra. Ikke med en godt senka bil, dessverre Der er det en ganske kraftig knekk både i bunn og topp av nedkjøringa til hallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Jeg bruker Statoil Bogstad. Fint å komme til og jeg har brukt eget utstyr hver gang uten at noen har påpekt det. 2x20,- er alt man trenger, og det syns jeg er rimelig bilvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Shell på Rommen. Best i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Rommen er ikke byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Videre har jeg hørt at det er en selvvask under Økernsenteret eller noe i den duren som visstnok skal være bra. Ikke med en godt senka bil, dessverre Der er det en ganske kraftig knekk både i bunn og topp av nedkjøringa til hallen. Jeg har hatt god erfaring med denne selvasken under Økernsenteret, meget godt trykk i høytrykksspyleren bl.a., men som Torek nevner kan det være leit å komme inn/ut med senket bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Statoil Bjerke har ingen store kanter eller annet for selvvaskbåsene sine. Har ikke sett om de har vannkran osv og usikker på hvor populært det er med egen bøtte osv. Sist jeg vaska bilen gjorde jeg det på Statoil i Brobekkveien og der sto en å vaska med bøtte og hanske uten at noen kom å jagde han, så der ser det ut til å være OK. Det går nok greit så lenge det er deltidsansatt student som står i kassa og klokka er sent på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 På storo tar vasker jeg alltid sent på kvelden. Har blitt jaget vekk derifra før fordi jeg brukte eget utstyr. Men på kvelden er det nesten ingen der og da sier de som regel ingenting. Minuset med selvvasken på storo er at det er utrolig høy fuktighet i hallen, og derfor får man aldri bilen 100% tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Først og fremst takker jeg for alle svarene jeg har fått! har vært fast kunde hos Shell Rosenhoff/Sinsen når det gjelder bilvask. Men nå som jeg har senka bil får jeg meg ikke ned til kjelleren uten å skrape bilen. Utrolig bra anlegg der, anbefaler dem på det sterkeste. Statoil bjerke (som også er det nærmeste for meg) er bra, men det er ute. Orker ikke å stå ute i minusgrader og vaske bilen på kvelden Når det gjelder statoil storo står det klart og tydelig at det ikke er lov å ha med kjemikalier, svamper osv... men har sett flere bruke det på kveldstid. Bruker også statoil på Storo. Tar med avfetting, såpe, bøtte med gritguard og vaskehansker og bruker selvfølgelig ikke børsten. Ellers kan du teste naf sin vaskehall på økern. Flott sted og prisen er ok. har hørt med flere venner nå som har senka bil, og de mener statoil på storo funker best har du noen anbefalinger til god avfetting? Og hvor får man kjøpt bøtte med skrulokk og gritguard? har aldri brukt gritguard, hadde vært genialt om du kunne slenge på en guide eller noe ! GS bildeler selger dette vet du hva prisen er? tenker å ta turen dit allerede imorgen og kjøpe det )! Finner den ikke på nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Selvvasken på Kastellet er bra, er inne med varmeanlegg sånn at man slipper å fryse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Like ved økern senteret har jeg "egen" vaskehall, i lukket parkeringshus, ingen park vakter etter kl 15, og nesten helt tomt etter kl 15 pga et firma som leier så si hele p.huset. Der koser jeg meg mens det er varmt og godt, bruker brannslange til å spyle, og den har jo ganske greit trykk forsåvidt. Hvis noen er skikkelig gira har jeg minst 2 nøkler inn til park.huset, Da kan man vaske så mye man vil. Det er i tillegg uttak til strøm langs hele veggen hvis man tar med seg støvsuger feks. Kan sende meg en PM hvis interesse. Det er heller ikke problemer å komme inn dit med senka bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Tenkte jeg burde gi en bitteliten update Ringte nettopp Statoil Bjerke og snakket med dem. De har ingen forbud på å ta med medbragte kjemikalier så lenge det ikke er kø. Du kan med andre ord stå der og vaske i flere timer så lenge du ikke skaper kø. Eneste negative er at det er ute i kulden. Litt kjipt å stå i kulden og vaske bilen Men men, må du så må du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 om du ikke har noe imot å kjøre bittelitt, så kan jeg anbefale selvvasken på rommen shell.. Meget bra trykk på vannet, og man kan vaske og styre der så lenge man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Har gode erfaringer med selvvasken på Oppsal Har en veldig ålreit børsteløs vask for 110,- også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå