bmw520 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Pokker, var en som sjekka VIN nret for meg ang utstyr. og det viser seg at dette er en 525D Om det er samme girkasse på 525 0g 530D vet ikke jeg riktig ennå. Har nå stående en 525D som har taket. denne ble kjøpt pga en del gode deler. men det er noe jeg ikke trenger på den. Så da er dette til salgs. Komplett beige skinn interiør med el stoler og minne. Manuell girkasse, eventuelt alt man trenger for ombygg. v-baklykt begge bakdørene. noe fiks må påregnes litt andre småtteri kan nok også selges. Bakdempere da det er nivå på touringen. MEN...Motor,frontlykter og litt div elektronikk er ikke tilsalgs.Bilder kommer, ikke tatt noen enda. Denne står da på dovreskogen i nordgudbrandsdalen, 2.5mil nord for Otta. Seriøse BUD ønskes på delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Pris på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Pris på motor? Leser man tråden, så står det at motor ikke er tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Girkassen tilsalgs ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jepp. men står fortsatt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Bilder endelig lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Litt off-topic, men vet DU hva som er forskjellen på pre-face og facelift ratt? Er det annen rattaksel på pre-face...? Er nemlig interessert i annet ratt på min 97.mod, men aner ikke om facelift rattene passer på...? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Litt off-topic, men vet DU hva som er forskjellen på pre-face og facelift ratt? Er det annen rattaksel på pre-face...? Er nemlig interessert i annet ratt på min 97.mod, men aner ikke om facelift rattene passer på...? Mvh Passer ikke Facelift har dual stage airbag mens pre-facelift har single stage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Passer ikke Facelift har dual stage airbag mens pre-facelift har single stage. Og det betyr...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 det betyr at det ikkje passer nøyaktig ka dual og single stage airbag er må noken andre forklare, men facelift ratt passer ikkje på preface biler og omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 det betyr at det ikkje passer nøyaktig ka dual og single stage airbag er må noken andre forklare, men facelift ratt passer ikkje på preface biler og omvendt. Og airbagen kan ikke flyttes heller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Går ikke, på pre. sitter sleperingen (clock spring) på rattet. Mens på facelift sitter den på rattstammen. Alt er mulig hvis du gidder og bytte rattstamme ++. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Ok. måtte spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Det passer helt fint. Se på DIY en på signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Pris på girkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå