Mjørgen Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Da tar i kontakt når i ha skaffa nytt skilt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 kan du få gravert inn dette på jobb? lyst på en jobb for meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Skal fikse det ja Men jeg trenger ett å se etter for å få alt rett. Men det ordner seg vel. Vi har stengt til over påske, men det haster vel ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 haster ikke nei, du får med den gamle såklart så du har en å sammenligne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Glimrende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx2rvik Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 grymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Skjer det noe morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 er nok ett par-3 uker opphold her nå. må fikse bruksbil da forden ikke egner seg på veien snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hva er det som må gjøres med brukisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 viewtopic.php?f=11&t=84203&start=4230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hvis du skal ha snurre på en M88 bør du vel skaffe deg dette toppdekselet? http://finncdn.no/mmo/2013/3/vertical-5 ... 295894.jpg Annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... hQuery=s65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 di passer nok dårlig får nå se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Følger med på tråden din og det er ganske omfattende arbeid du legger ned i bilen altså. Ser ut til å bli meget bra. Vet du har fått godkjent denne med turbo og har et spm. ang det. Har planer om et Volvo prosjekt og lurer på hvordan du gjorde det med bremsing av bilen? Da vil du jo få oppgitt effekt på bakhjula, men effekten i motor vil være høyere mtp. drivverkstapet. Hvordan gjorde du dette med BT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 jeg ga di bare lappen med effekten på hjula, og di sa ikke noe på det, men jeg bremsa litt mindre på hjul enn hva jeg ba om, så kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Tenker å gjøre det samme. Kan jo hende de henger seg opp i drivverkstap, men får vel bremsen slik at jeg kommer meg under makseffekt medregnet 15% drivverkstap. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå