Mariuse34 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Jeg har en Blaupunkt PNP TH475 forsterker. men jeg har aldri montert den. Fikk den ikke til å fungere. Er det noen måte jeg kan få sjekket om forsterkeren fungerer eller ikke, før jeg eventuelt kjøper en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Du kan jo koble på + og - og remote for å se om det lyser i den. Er vel en power on lampe på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Kan du forklare det enda litt "dummere" så jeg skjønner hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Kan du forklare det enda litt "dummere" så jeg skjønner hva du mener? Du må jo koble til strøm på forsterkeren for å sjekke den. Helst høgtalere og. Med andre ord må du montere den. Kan du forklare korleis du har montert den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg kjøpte sånne kabler som PNP forsterkeren trenger. Og koblet den til. Men kom aldri noe lyd. Men er et år siden jeg gjorde det, så får gi det et nytt forsøk denne uken og oppdatere med feilkildene jeg eventuelt får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Har du lagt opp strøm og jord da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Du kan kanskje forsøke å koble opp forsterkeren uten å bruke pnp kablene. Burde vel ikke være den store tidsstyven det. Selv om du kobler opp med strøm og du ser at det lyser, er det fortsatt en mulighet for at det ikke er lyd i høyttalerne. Sjekk i hvert fall først om ledningene du har lagt opp er skikkelig satt i og at du ikke har noen brente sikringer som en start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå