Ellingsen B. Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Jeg klarer kanskje 0.59 med V60 D4'n min:-)
Morstan Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Fy flate folk er morsomme her må jeg si:D sier ikke at jeg stoler blindt på den, men har sagt hva som sto på obc'n bare. Og på min så er det iallefall ikke 8 km/h avik. Men så går vel gps'n til broder'n feil som alt annet på obc'n min. Kanskje bmw har greid å lage for stor tank også?? Hmmm... tror jeg må sjekke det før neste tur:)
CrZyWiz Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Fy flate folk er morsomme her må jeg si:D sier ikke at jeg stoler blindt på den, men har sagt hva som sto på obc'n bare. Og på min så er det iallefall ikke 8 km/h avik. Men så går vel gps'n til broder'n feil som alt annet på obc'n min. Kanskje bmw har greid å lage for stor tank også?? Hmmm... tror jeg må sjekke det før neste tur:) Ja, men det viser isåfall helt feil. Kanskje det har noe sammenheng med at bilen din er ombygd med motor som hadde miles som måleenhet, istedet for km i utgangspunktet`?
M|Fjeld Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Ser etter M-bil og er opptatt av bensinforbruk Snakk om å bomme a... Samme tenkte jeg og
Morstan Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Men alt er jo flyttet over? Understell, motor og drivverk?
///Naitsirk Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Fy flate folk er morsomme her må jeg si:D sier ikke at jeg stoler blindt på den, men har sagt hva som sto på obc'n bare. Og på min så er det iallefall ikke 8 km/h avik. Men så går vel gps'n til broder'n feil som alt annet på obc'n min. Kanskje bmw har greid å lage for stor tank også?? Hmmm... tror jeg må sjekke det før neste tur:) Det handler bare om å være bittelitt kritisk til den informasjonen du tar til deg og vurdere den om det faktisk kan være reelt. Du virker som en person som kan tro på alt du ser og leser uten å vurdere kilden. Greit å sjekke ting opp mot kjente gitte opplysninger og deretter se etter avvik og mulige årsaker til avvik før man påstår hardnakket at sånn er det fordi jeg selv så det.
Kjell Z3 Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Ser etter M-bil og er opptatt av bensinforbruk Snakk om å bomme a... Samme tenkte jeg og Man kan være opptatt av forbruk selv om man kjøper en M3 eller en annen rask bil, man godtar kanskje at den raske bilen man kjøper kan få bruke 1,5 liter i snitt, men 2 liter syns man kanskje at det blir for dyrt til at det er verdt moroa. Men selvsagt kan man ikke være opptatt av å kjøre på halvliteren. Jeg syns f.eks at E65 745i bruker lite bensin, da ut fra vekt motor og hurtighet, den er da i mine øyne verd forbruket. Hadde min 523iA brukt like mye som 745i ville jeg sagt at forbruket var helt vanvittig høyt og ikke holdbart. Det handler ikke om liter/mil men morro/liter.
e30tic Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 en e46 m3 kjører du en plass mellom 0,9-1,3 liter pr mil, alt etter bruk. umulig og gi noe fasit på hva den bruker med deg bak rattet. Min har jeg sett ned på 0,88 men etter og ha kjørt en stund uten og nulle den ligger den somregel rundt 1,2. Kjøre det på en halv liter på milen går fint.......hvis du har tau i bilen forran
DieselVegard Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Ser etter M-bil og er opptatt av bensinforbruk Snakk om å bomme a... Samme tenkte jeg og Jada, jeg vet. Om det er 0.7 eller 0.9 spiller liten rolle. Om det var 1.5 måtte jeg revurdert. 335d??
jonr- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 0,57 l/mil kan ikke være reellt, men å få en kompressormatet E46 M3 ned i 0,8-0,9 l/mil er faktisk mulig med en frisk motor som utgangspunkt og en forholdsvis lett høyrefot
Lars-Nord Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 98 E46 328i med automat. Kjedelig kjøring fra Brandbu til Levanger. Men hadde jeg prøvd å få den lavere, så hadde det ikke gått fremover.
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Kjørt nylig Oslo Trondheim med min e46 m3. Kjørte normalt. Ca 0,9l/km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå