Gå til innhold

Advarsel mot å handle hos BSbildeler.no

klur
 Share

Anbefalte innlegg

Har sjøl bestilt deler der fra, har tapt over 4000kr, fikk feile deler sendte di tilbake skulle få nye deler men di kom jo så klart ikke....

Ringte og maila BS mange ganger men fikk bare til svar at varene var i bestilling og det kunne ta litt tid, det var greit tenkte jeg.

Etter lang tid sendte jeg mail om at jeg ville ha pengene mine tilbake, fikk da svar at di ikke hadde noen ordre på meg pga at di hadde en krasj i kundedatabasen sin nylig, sendte kopi av tidligere mailer og håpte at det ordnet seg.

Jeg har enda ikke fått noe svar, har gitt opp, håper jeg møter en gang på di som driver dette firmaet så skal jeg ikke vare så hyggelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er plassen en skal holde seg langt unna når det gjelder bestilling.Er og med i Opel klubben og der er flere som klager der også når det gjelder Bs bildeler.Bestilte selv noen hvite sideblinklys til en Calibra jeg hadde .Leveringstid:ca 2 uker.Men etter en måned fikk jeg de men da hadde jeg allerede fått tilsvarende lys fra ebay.de leeeenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjøl bestilt deler der fra, har tapt over 4000kr, fikk feile deler sendte di tilbake skulle få nye deler men di kom jo så klart ikke....

Ringte og maila BS mange ganger men fikk bare til svar at varene var i bestilling og det kunne ta litt tid, det var greit tenkte jeg.

Etter lang tid sendte jeg mail om at jeg ville ha pengene mine tilbake, fikk da svar at di ikke hadde noen ordre på meg pga at di hadde en krasj i kundedatabasen sin nylig, sendte kopi av tidligere mailer og håpte at det ordnet seg.

Jeg har enda ikke fått noe svar, har gitt opp, håper jeg møter en gang på di som driver dette firmaet så skal jeg ikke vare så hyggelig!!

Forbrukerrådet er en løsning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...