F 11 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Ja.... Har prøvd å søke i tråder.... Må nok ha nytt batteri nå... Hvilket bør jeg velge?
mspec Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Ifølge BMW, et orginalt bmw batteri,som må inn å kodes hos de. Om det er sant at du MÅ ha et bmw batteri vet jeg ikke.. *edit* såfremst bilen det er snakk om er den i signaturen din..
F 11 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Mo det ikke bare kodes inn om man setter inn større batteri? Ja, er bilen i signaturen min...
mspec Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 jo,og på bmwbatteriet står det en kode som brukes til kodingen. Om en slik kode finnes på et "vanlig" batteri er det jeg ikke er sikker på. *edit igjen* leste svaret ditt feil første gangen ser tenkegangen din.I prinsippet skulle det vell ikke trenges å kodes hvis batteriets kapasitet er identisk med det gamle..
F 11 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 jo,og på bmwbatteriet står det en kode som brukes til kodingen. Om en slik kode finnes på et "vanlig" batteri er det jeg ikke er sikker på.*edit igjen* leste svaret ditt feil første gangen ser tenkegangen din.I prinsippet skulle det vell ikke trenges å kodes hvis batteriets kapasitet er identisk med det gamle.. Ok. Men er det noen som anbefaler noen batteri over andre, eller er det bare å gå for "best i test"?
Mattae Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 noen som vet hvorfor det må kodes om viss man setter i større batteri? er med på om man bytter fra bly til agm batteri, da dem har høyere ladespenning og lavere hvilespenning. men ser ikke grunn ellers. har sønnak batteri i bilen nå. var i bilen når jeg handla den.
Reef89 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Kjøp orginalt batteri På min bil er det byttet to ganger siden den var ny og samme batteri er blitt satt inn og aldri vært noe koding.
F 11 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Biltema batteri, faktisk bra! og billig! Ikke ifølge denne testen: http://www.tv2.no/underholdning/hjelper ... 86658.html
morty92 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Ser uansett ikke noe galt i biltemabatteriet, terningkast 4 er jo bra, med 400 kr billigere enn terningskast 5, men har selv Exide batteri.
Alexx942 Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Har hatt/har biltema i to vintera no, ingen problem billig å bra..
Fredrik Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Kjøp et originalt BMW batteri (eller det batteriet BMW anbefaler). Jeg er på 10 året og 320000 Km med bilens originale batteri fra da bilen ble bygget. Vi har ikke fullt så kalde vintere her i Danmark, men i morges startet bilen på første slaget i 10 minusgrader (bilen står alltid utendørs og den har ikke motorvarmer).
F 11 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Ja her ser jeg at det vil komme like mange meninger som det er medlemmer..
Kjexx Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Klin til med ett kraftig agm batteri. Koster nesten ikke no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå